וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידור: "חיכיתי הרבה זמן לשער הזה"

14.12.2009 / 22:30

חלוץ מכבי ת"א היה מאושר מכיבוש הבכורה. נמני: "השער שלו חשוב לא פחות מהניצחון". שפונגין יקבל הצעה לחתום ל-4 שנים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי הפסד מאכזב למדי 1:0 למכבי נתניה בשבוע שעבר, במכבי תל אביב היו מאוד מרוצים הערב (שני) אחרי ניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד, שלא הציגה משחק טוב, אבל כן התעקשה לא לספוג והצליחה לשמור על רשת נקייה במשך 58 דקות. שער של עמנואל מאיוקה באותה דקה ואחד נוסף של יובל אבידור בדקה ה-87, חתמו את התוצאה.

באגף החדשות, יובל שפונגין, שלא נכלל בסגל הערב בגלל פציעה ומסיים את חוזהו בסוף העונה, עשוי לקבל בימים הקרובים הצעה לחוזה של ארבע שנים. גורם בכיר במועדון הבהיר שבכל מקרה שפונגין לא ישוחרר בחלון ההעברות בינואר, גם אם תגיע הצעה עבורו וזאת בגלל שהצוות המקצועי של הקבוצה נחוש להשאירו בסגל.

משחק האימון שתוכנן למחר נגד עירוני רמת השרון בוטל וזאת לבקשתה של האחרונה. מיטש גולדהאר צפה במשחק מביתו בקנדה והעביר ברכות לראשי הקבוצה, שאירחה הערב כ-40 ילדים מעמותת "גדולים מהחיים".

אוחיון: "הקבוצה היותר טובה ניצחה"

"אשדוד קבוצה טובה והיא הוכיחה את זה", סיכם המאמן המנצח, אבי נמני, "גם מול יריב טוב שיחקנו טוב והגענו ללא מעט מצבים. לצערי אנחנו עדיין לא מנצלים את ההזדמנויות באחוזים גבוהים, אבל אנחנו מרוצים מהניצחון".

"אין לי הסבר מדעי למה שיחקנו יותר טוב במחצית השנייה", הוסיף המאמן, "השחקנים היו מאוד מחויבים היום. גם כשירדנו למחצית ב-0:0 הם הראו מחויבות בחדר ההלבשה והיינו מאוד החלטיים לנצח את המשחק בכל מחיר".

נמני הוסיף וסיפר על שביעות הרצון מכך שיובל אבידור, שנכנס כמחליף, סוף סוף כבש את שער הליגה הראשון שלו במדים הצהובים: "אנחנו שמחים מאוד ושמחים לא פחות מזה שיובל אבידור הבקיע. זה לא פחות חשוב מהניצחון. הוא עובד קשה מאוד מתחילת העונה ודברים לא כל כך עבדו לו עד עכשיו".

מי שהצטיינו הערב במדי המנצחת היו בעיקר הזרים איביצ'ה אילייב ואנדריי קומאץ', שנכנס להרכב במקומו של שרן ייני. נמני אמר על הקשר הסלובני: "מי שמקבל את ההזדמנות צריך לקחת אותה. בכדורגל זה ככה, לפעמים שחקנים מורחקים, לפעמים שחקנים פצועים ומי שנכנס במקומם צריך לקחת את ההזדמנות. אני שמח שקומאץ' היה טוב מאוד היום, זה עזר לנו במגרש".

נמני התייחס גם להמשכיות וכן להיעדרותו הצפויה של עמנואל מאיוקה בגלל אליפות אפריקה: "צריך לזכור שאנחנו אחת מהקבוצות הכי צעירות בליגה ולפעמים משלמים על זה מחיר. אנחנו יודעים שהשחקנים הצעירים שלנו יקבלו ניסיון עם הזמן וגם הרצף יגיע. אנחנו נערכים לכך שמאיוקה יהיה באליפות אפריקה במרבית ינואר. ניערך לזה בהתאם, אנחנו מתכוונים להביא חלוץ".

חתן השמחה, יובל אבידור, אמר אחרי המשחק על שער הבכורה: "חיכיתי הרבה זמן לשער הזה. אני שמח, עזרו לי ותמכו בי בקבוצה, אמרו לי שזה יגיע ואני שמח שזה קרה. לא הרגשתי כובד על הכתפיים, אבל ידעתי שרק דרך עבודה קשה אני אצליח להגיע למשהו בקבוצה הזו. מרוב שרציתי, הדברים לא כל כך הסתדרו ואני מקווה שזה שער ראשון ומכאן אני אמשיך קדימה".

באשדוד היו מאוכזבים לא רק מההפסד, אלא בעיקר מהיכולת. הקשר משה אוחיון הסביר: "הרבה דברים לא עבדו אצלנו. הלכנו יותר מדי אחורה ולא עשינו מספיק תנועה בלי כדור. הקבוצה היותר טובה ניצחה היום. הם לחצו אותנו טוב בשטח שלנו ולא הצלחנו לחבר מסירות. מאכזב להפסיד, אבל כמו שלא יצאנו מגדרנו אחרי רצף הניצחונות, עכשיו נמשיך להתכונן ולעבוד ואני מקווה שניקח את הנקודות כבר ביום שבת נגד סכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully