וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: כדורסל משחקים 40 דקות

בנות השרון עוד היו בתמונה, אבל התמוטטות ברבע האחרון הובילה את רמת חן ל-79:90. אשדוד ניצחה בירושלים

המחזור ה-9 של ליגת הכדורסל בנשים הביא עמו הערב ארבעה משחקים, מתוכם אחד עמד כמרכזי מכולם. בנות השרון יצאו למשחק חוץ קשה מול מכבי רמת חן, והיו בתמונה 3 רבעים, אבל ריצת 0:16 של המארחות הביא להן את הניצחון החשוב, 79:90, שיסייע להן להמשיך את קו העלייה מהמחזור הקודם. אשדוד חזרה ירושלים עם ניצחון על אס"א המקומית, 69:91, בעוד אליצור רמלה לא התקשתה מול מכבי תל כביר והביסה אותה בחוץ 67:91.

המשחק המרכזי כאמור, הפגיש את מכבי רמת חן, שהתאוששה במחזור הקודם מרצף ההפסדים שלה, עם בנות השרון, שהגיעה אחרי הניצחון על אס"א ירושלים. שתי הקבוצות פתחו חזק בהתקפה, אבל בנות השרון מיצמצו ראשונות, והצליחו לפתוח פער 5 בסיום הרבע הראשון. רמת חן החלה להתעורר חזרו למשחק, ובמחצית זה רק נקודה לאורחות. רמת חן פתחה מצויין את הרבע השלישי, והוליכה ב-5 לקראת הרבע האחרון. האורחות ניסו למצוא את הטבעת אבל ללא הצלחה, ורמת חן טסה ל-0:16, בדרך לניצחון 79:90. קארים ג'יי הוליכה את קלעיות רמת חן עם 14 נקודות ו-15 ריבאונדים וקיבלה סיוע מטיפאני ג'קסון שסגרה ערב של 23 נקודות ו-11 ריבאונדים. לבנות השרון קלעו קריסטי טוליבר 24 ו-5 אסיסטים, בעוד אוליניקה סאני קלעה 21.

אס"א ירושלים קיוותה לסיים את הסיבוב בטון חיובי עם ניצחון בית, אבל נתקלה הקבוצה החזקה והממושמעת מאשדוד, שלא התקשתה יתר עם המידה, וניצחה אותה 69:91. אשדוד פתחה עם הגנה חזקה, ועצרה את המארחות על רבע התקפי חלש, בו קלעו רק 15, בדרך ליתרון 6 בסיום הרבע הראשון. ההפרש המשיך לצמוח גם בהמשך, ולמחצית ירדה אשדוד ביתרון 9. המארחות סבלו מיובש התקפי, איפשרו למארחות לעלות ליתרון דו ספרתי, ונשברו ברבע האחרון, מה שאפשר לאשדוד להגדיל עוד יותר את ההפרש. אשלי ווקר הוליכה את קלעיות אשדוד עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, בעוד נטאשה לייסי קלעה 22 ואספה 9 ריבאונדים. לירושלים: אדווינה בראון 21 ו-6 אסיסטים.

אחרי הניצחון הגדול על אליצור רמלה בשבוע שעבר, המשיכה אליצור נתניה את המומנטום גם במחזור הזה, עם ניצחון 83:96 על אליצור חולון. הרבע הראשון היה צמוד מאוד, כשהיתרון עובר מיד ליד, ורק לקראת סיום המחצית הראשונה הצליחה נתניה לפתוח פער קטן של 6 נקודות. מקנטס מחולון היתה היחידה בקבוצתה שתפקדה באותן דקות, אבל נתניה המשיכה את הקצב הטוב גם ברבע השלישי, ועלתה ליתרון דו ספרתי, וברבע האחרון סגרה את הסיפור סופית. מוניק קוקר הוליכה את קלעי הוליכה את קלעיות נתניה עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים, בעוד אוקישה הווארד הוסיפה 21 משלה. לחולון: ראשנדה מקטנס 29.

ברמלה עדיין הרגישו היטב את ההפסד לנתניה במחזור הקודם, ומה יכול להיות נוח יותר, מאשר משחק מול תל כביר? שחקניותיה של נועה רקאנטי פתחו טוב ונטלו כבר מהרגע הראשון את השליטה במשחק, אבל תל כביר הצליחה להחזיק מעמד ולהישאר קרוב, כשמחצית מוליכות האורחות מרמלה רק ב-8. ברבע השלישי החלה רמלה לברוח, עלתה ליתרון דו ספרתי, ומשם היא היתה עסוקה רק בהגדלת ההפרש, עד לניצחון 67:91. דיאנה ג'קסון הוליכה את קלעיות רמלה עם 28 נקודות 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אשלי פאריס קלעה 16 ואספה אף היא 12 ריבאונדים. לתל כביר: הילה יזהר 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully