וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו מחכים לגרנט

פרגוסון ויונייטד הביסו 0:3 את וולבס וכעת הם ימתינו למעידה של צ'לסי נגד פורטסמות. אסטון וילה ניצחה 0:2 את סנדרלנד

אחרי איבוד הנקודות של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי במחזור הקודם, כל העיניים הופנו הערב (שלישי) לאולד טראפורד, שם אירחו השדים האדומים של אלכס פרגוסון את וולבס הקטנה, שהגיעה עם חלומות להפתיע ולהתרחק מהקו האדום, אבל סיימה עם שלושה שערים ברשת שלה. כרגע ליונייטד ולצ'לסי יש את אותו מספר נקודות בראשות הטבלה, ויונייטד תצפה למעידה של צ'לסי נגד פורטסמות.

אסטון וילה הוכיחה שהניצחון שלה בשבת על מנצ'סטר יונייטד יכול להיות מבטיח לגבי ההמשך, כששחקניו של מרטין אוניל ניצחו 0:2 את סנדרלנד ולפחות בינתיים חלפו על פני ארסנל. בבולטון יכולים לחגוג ובגדול אחרי ניצחון חשוב בקרב התחתית על ווסטהאם 1:3.

* במשחק השלמה מהמחזור ה-11 בצרפת נפרדו ולנסיין ואוקזר ב-0:0. אוקזר כעת חמישית ואילו ולנסיין שישית, אחרי ששתיהן שיחקו 17 משחקים.

מנצ'סטר יונייטד - וולבס 0:3

אחרי שהייתה לה הזדמנות נהדרת, אותה היא פספסה, לצמק את הפער מצ'לסי, שסיימה בתיקו 3:3 עם אברטון במחזור הקודם, העבירה יונייטד את כל הלחץ לעבר צ'לסי שתשחק רק מחר נגד פורטסמות ונדבקה אליה כשלשתיהן יש כעת 37 נקודות. כעת גם פרגוסון מחזיק אצבעות לאברהם גרנט.

יונייטד, שכשלה נגד אסטון וילה ולא מצאה את הרשת אפילו פעם אחת אחרי שספגה במחצית הראשונה, הופיעה הפעם נחושה בהרבה לקרב באולד טראפורד נגד אחת הקבוצות החלשות בליגה, שנלחמת על חייה והייתה זקוקה למשהו מהמשחק, אבל חזרה בעיקר עם שלושה שערים ברשת שלה. גם ללא ריאן גיגס הוותיק, לפחות מפה זה היה נראה קל מדי.

אחרי 30 דקות שבהן לא מצאה את השער, הגיע הראשון של יונייטד אחרי בעיטת עונשין מ-11 מטר, אותה לקח ווין רוני והשחיל בקלות פנימה עם בעיטה לפינה השמאלית. נמניה וידיץ' סידר ליונייטד את השני דקה לסיום המחצית כשנגח את ה-0:2 אחרי כדור קרן שהוגבה היישר לראשו, אבל יונייטד לא הסתפקה בזה ובדקה ה-66 אנטוניו ולנסיה נתן אחד משלו אחרי מהלך מושלם של יונייטד כשדימיטאר ברבאטוב השאיר כדור לולנסיה, שהמשיך מהאוויר והבקיע את השלישי.

סנדרלנד - אסטון וילה 2:0

מי שסיפקה את הניצחון הגדול של המחזור הקודם הראתה שאין לה שום סיבה לעצור. שחקניו של מרטין אוניל, שרגילים לקרוץ לכיוון הצמרת, אבל איפשהו בדרך הם חוזרים אחורה, הוכיחו שהם ראויים למקום הרביעי והשלימו ניצחון חשוב נוסף שמקרב אותם עוד יותר לעבר ארסנל ובינתיים הם חולפים על פניה, או לפחות עד יום רביעי.

הוילה בעיקר חיפשו ניצחון שלישי ברציפות והגיעו לאיצטדיון האור רעבים להראות שהניצחון על יונייטד לא היה מקרי. 24 דקות מתחילת המשחק אמיל הסקי לא השאיר מקום לספק לגבי זהות הקבוצה הטובה יותר אחרי שנשאר באחד על אחד לבד מול שוער סנדרלנד והשלים את העבודה כמו שצריך. ג'יימס מילנר עזר לאוניל להירגע בדקה ה-61 כשכבש אחרי שירה כדור מרחוק שהשאיר את סנדרלנד בעיקר מתוסכלת אחרי שקיוותה לעשות צעד נוסף לעבר הצמרת ולעצור רצף של ארבעה הפסדים, שכבר הפך לחמישה. לוריק קאנה מסנדרלנד הורחק בדקה ה-79.

בולטון - ווסטהאם 1:3

בולטון הראתה שהיא ראויה יותר מווסטהאם, לפחות בשלב הזה של העונה, להישאר בליגה. הקבוצה, שלא ניצחה בששת המשחקים האחרונים שלה, זכתה לקצת נחת בקרב התחתית החשוב מבחינתה והשתמשה במשחק הזה כמקפצה לעבר מקום בטוח יותר בטבלה כשהיא מדלגת אל מעל הקו האדום. במשחק עצמו בולטון צעדה ביתרון של לי צ'אנג-יונג, שכבש את שער היתרון בדקה ה-64, אבל אלסנדרו דיאמנטי איזן חמש דקות לאחר מכן. בולטון לא ויתרה והצליחה להחזיר לעצמה את הביטחון עם שערים של איבן קלאסניץ' (77) וגארי קייהיל (88), שהשלימו את הניצחון. תמיר כהן שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב.

בירמינגהאם - בלקבורן 1:2
לבירמינגהאם: קמרון ג'רום 12, 48. לבלקבורן: ריאן נלסון 69

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully