וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "במפעל הזה אין מקום לטעויות"

14.12.2009 / 18:09

הפועל ירושלים התאמנה בקרואטיה לקראת המשחק מול זאדאר ביורוקאפ, מאמנה כבר מוכן: "כבר אמרתי שזה יהיה כמו גמר גביע"

הפועל ירושלים תערוך מחר (שלישי, 20:00, אין שידור) את משחקה הרביעי בשלב הבתים של היורוקאפ כשתתארח בקרואטיה מול זאדאר. הקבוצה הירושלמית הגיעה אמש לזאדאר, אחרי טיסות קישור מוינה וזאגרב, וערכה היום את האימון הראשון שלה על אדמת קרואטיה. כזכור, בשבוע שעבר אירחה ירושלים את זאדאר במלחה וניצחה אותה בקלות 73:92, ניצחון שקידם את הקבוצה מאוד אל עבר ההעפלה לשלב הבתים הבא.

כל שחקני הסגל הירושלמי כשירים למשחק, והמאמן גיא גודס ינסה להאט את קצב המשחק ובעיקר להוריד את מספר איבודי הכדור של קבוצתו. "יהיה משחק קשה, זה ברור לכל אחד מאיתנו", אמר המאמן לאתר הרשמי של הקבוצה. "אמרתי כבר שזה גמר גביע והשחקנים מבינים את זה. ננסה לשלוט בקצב כמה שיותר. במפעל הזה אין מקום לטעיות ולניסיונות. כולם צריכים לתת מאה אחוז".

הפורוורד אורי קוקיה, שהצטיין במשחק הראשון בין הקבוצות, הוסיף: "נעשה הכול לנצח ולא לשחק על תוצאה. יש תחושה שמשהו התחבר בקבוצה, דבר שנותן הרבה אופטימיות להמשך. אנחנו מרגישים שהכל בידיים שלנו וזה טוב, למרות שיהיו 4000 קרואטים שיפריעו. אין לי ספק שזו תהיה חוויה לשחק פה".

מנגד, הקבוצה הקרואטית מגיעה למשחק אחרי התבוסה בירושלים ובמצב רוח לא טוב. למרות הניצחון ביום שבת על הכוכב האדום בלגרד בליגה האדריאטית, בזאדאר יודעים שהפסד ביתי משמעותו סיום הדרך במפעל. בקבוצה מקווים לאחוזים טובים יותר מחוץ לקשת, ולדחיפה של הקהל המקומי, בדרך להשגת ההפרש החשוב. "הפרש 19 הנקודות מהמשחק הראשון הוא קצת לא מציאותי לטעמי", אמר לקראת המשחק ולידמיר בויסה, "הפועל לא כל כך יותר טובה מאיתנו. נצטרך לעשות מאמץ כדי לשחק יותר טוב מהם, ואם נבצע פחות טעויות, נוכל להשיג ניצחון ביתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully