וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מעוניינת בטוטו תמוז

14.12.2009 / 11:04

במועדון גיששו בכיוונו של חלוץ בית"ר, ולפי הבנתם, בטדי לא יעמדו בדרכו של השחקן. גורם בקבוצה: "נשמח לראות אותו אצלנו, אבל אנחנו לא מתכוונים לפנות לשחקנים תחת חוזה בקבוצות אחרות". בית"ר: "לא נשחררו לקבוצה בארץ, אלא אם יוצעו עליו כמיליון דולר"

מכבי תל אביב מעוניינת לצרף את חלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז בחלון ההעברות הקרוב שייפתח בחודש ינואר. גורמים במועדון כבר גיששו בכיוונו של תמוז, ועל פי הבנתם בית"ר ירושלים לא תעמוד בדרכו של תמוז ותהיה מוכנה לשחררו. במכבי תל אביב העדיפו שלא להתייחס באופן ישיר לעניין, וגורם במכבי תל אביב אמר: "טוטו תמוז שחקן מצוין, כמובן שנשמח לראות אותו אצלנו בקבוצה, אבל תמוז הוא שחקן תחת חוזה בבית"ר ירושלים וכמו שאנחנו לא רוצים שיפנו לשחקנים תחת חוזה אצלנו, ככה אנחנו לא מתכוונים לפנות לשחקנים תחת חוזה בקבוצות אחרות".

כזכור, בתקופה האחרונה מדברים בקריית שלום על צירופו של חלוץ, כאשר הכסף שהגיע מצירופו של הספונסר האחרון, חברת האלקטרוניקה "מץ", צפוי להיות מופנה לטובת הבאת חיזוק לקבוצה, כאשר גם הבעלים הקנדיים מיטש גולדהאר אישר לראשי הקבוצה בביקורו האחרון בארץ לצרף שחקן או שניים בחלון ההעברות בינואר.

מבית"ר ירושלים נמסר: "אין שום סיכוי שנשחרר את תמוז לקבוצה בארץ, רק לקבוצה מחו"ל, אלא אם כן מכבי תל אביב יציעו סכום של כמיליון דולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully