וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסיוני: "עשינו דבר שנראה בלתי אפשרי"

מאמן בנפילד, שזכתה באליפות ראשונה לאחר 113 שנים, היה כלא מאמין. סילבה: "הכול הלך לטובתנו". מנדז פרש עם תואר

יש אימפריות שזוכות בהרבה אליפויות, יש כאלו שלוקחות מפעם לפעם וישנן כאלו שלא עושות זאת אף פעם. עד אתמול. אתמול היה אולי היום הגדול ביותר בהיסטוריה של בנפילד, כשהקבוצה של חוליו פלסיוני השיגה אליפות היסטורית בארגנטינה. 113 שנים קיימת הקבוצה מדרום בואנוס איירס, ואמש היא חגגה במקדש ארגנטינאי, הבומבונרה, את התואר. בנפילד אמנם נוצחה 2:0 במחזור הסיום לבוקה, אבל ההפסד של ניואל'ס אולד בויס בבית לסן לורנצו באותה תוצאה, הביא לפלסיוני ושחקניו אליפות ראשונה בתולדות המועדון.

"הפסדנו לבוקה, אבל אין ספק שאנחנו הכי טובים", אמר המאמן פלסיוני, "אין ספק שמגיע לנו להיות אלופים". שהזכיר שבנפילד ספגה רק 14 שערים בעונת האפרטורה, לעומת 18 של ניואל'ס ובשורותיה משחק מלך שערי הליגה, סנטיאגו סילבה האורוגוואי, שכבש 14 שערים. "אין ויכוח לגבי המספרים האלה, אנחנו הכי טובים".

"אנחנו לא רוצים לחגוג במגרש מתוך כבוד לבוקה", הוסיף שחקן בנפילד ג'יימס רודריגס בן ה-18, "אבל בחדר ההלבשה יהיה מטורף". ואכן חדר ההלבשה של הקבוצה התמלא זעקות שבר של שמחה והרבה שמפניה. "צעקנו ובכינו מרוב אושר", אמר פלסיוני, שאיבד את הרסן לאחר שכל המשחק היה קפוץ ודרוך. "דיברתי עם אשתי, ולה אני מקדיש את התואר, כמו גם לבנותיי.

"אני לא יודע אם זה חלום שמתגשם. אני חושב שזה פרס על עבודה קשה, זה מאוד חשוב לי. זה גם משמח אותי לזכות עם חבורת השחקנים הזו. אנחנו קבוצה נהדרת, עם שחקנים שעבדו יום-יום קשה כדי לעשות עבור המועדון דבר שנראה בלתי אפשרי", הוסיף פלסיוני.

על יריבת קבוצתו למאבק האליפות, ניואל'ס אולד בויס, אמר פלסיוני: "שתי הקבוצות הציגו יכולת טובה ומאוזנת, והן נלחמו עד הסוף. אם ניואל'ס הייתה זוכה באליפות זה גם היה בסדר".

מאמן בנפילד חוליו פלסיוני חוגג. רויטרס
היסטוריה בבנפילד. חוליו פלסיוני/רויטרס

מנדז: "הגיע הזמן להגיד מספיק"

"התואר הזה לא יסולא בפז", אמר סנטיאגו 'הטנק' סילבה, שכבש כאמור, 14 שערים בטורניר מתוך 25 של הקבוצה. "התחושה היא כמובן מצוינת. זה היה דבר מאוד חשוב עבורי ועבור הקבוצה". סילבה הודה ש"הסוף היה קצת מסובך, אבל הכול הלך לטובתנו בסיום. ברור שהראש שלנו היה בהתמודדות השנייה, ונרגענו כאשר שמענו שסן לורנצו הבקיעה את השער השני, אבל זה היה משחק מלא עצבים".

בתוך כל החגיגה הענקית של בנפילד, המגן סבסטיאן מנדז, הודיע על פרישה לאחר הזכייה. "זה הגראנד פינאלה של הקריירה שלי", אמר מנדז הנרגש בסיום המשחק. "שנים רבות של משחק ובעיות פיזיות רבות גרמו לי להגיע להחלטה זו, התואר הזה הוא מושלם עבור סוף הקריירה.

"צריך לדעת להגיד 'מספיק זה מספיק'", הוסיף המגן. "עבורי זה הרגע. הזמן שלי בכדורגל עבר. עכשיו יהיה לי קצת זמן איכות עם המשפחה שלי". מנדז, ששיחק בעבר בסן לורנצו עימה זכה באליפות, לא שכח להודות לה על הניצחון על ניואל'ס: "היא שוב הפכה חשובה מאוד בקריירה שלי. כולנו היינו מאוד מחויבים עבור הפרויקט. כל התארים שלי שונים. עם ולז הייתי צעיר מאוד, עם סן לורנצו זו הייתה הפעם השנייה שלי ועכשיו החלום נגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני בנפילד חוגגים אליפות ארגנטינה. רויטרס
אקורד סיום שמח כל כך. שחקני בנפילד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully