וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפילד זכתה באליפות ארגנטינה

'אל טלאדרו' עשו היסטוריה עם זכייה ראשונה בהיסטוריה למרות הפסד 2:0 לבוקה ובזכות הפסדה של ניואל'ס לסן לורנצו

בפעם הראשונה ב-113 שנות קיומה, חגגה בנפילד אליפות. למחזור הסיום הדרמטי של האפרטורה בארגנטינה הגיעה באנפילד עם יתרון שתי נקודות על פני ניואל'ס אולד בויס, אך למרות הפסד 2:0 לבוקה ג'וניורס, חגגו אלפי האוהדים שצפו במשחק על מסך ענק באצטדיון הביתי, אסטדיו פלורנסיו סולה, בעקבות הפסדה של היריבה 2:0 לסן לורנצו.

בבנפילד חשו הרבה רגשי נחיתות בשבועות האחרונים. במועדון טענו כי התקשורת, השופטים והקהל מעדיפים לראות את ניואל'ס, הקבוצה המעוטרת מרוסאריו זוכה באליפות על חשבונם. אבל הלילה כולו של הקבוצה הצנועה מפרברי בואנוס איירס, המודרכת על ידי המאמן חוליו פלסיוני, שעשתה היסטוריה פרטית עם אליפות ראשונה אי פעם.

בוקה ג'וניורס - בנפילד 0:2

המארחת המאכזבת לא רצתה לתת לקבוצה נוספת לחגוג אליפות אצלה בחצר, וקיוותה לקלקל את התוכניות של בנפילד לרשום אליפות היסטורית שנתיים לאחר שיריבתה הגדולה, לאנוס, עשתה זאת בבומבונרה. כבר בדקה השישית חוליו בראסה האורח הכשיל ברחבה את ניקולס גאיטן. מרטין פאלרמו ניגש לנקודה ושבר את בצורת ההבקעות הארוכה בקריירה שלו (שמונה משחקים ללא שער) כדי להעלות את בוקה ליתרון ולהלחיץ את באנפילד כבר בפתיחה. הירוקים הגבירו את הלחץ על שערו של פאטו אבונדנסיירי, אבל לא מצאו את הרשת עד השריקה למחצית. פארלמו כבש גם את השני בדקה ה-59, אך בינתיים החדשות מרוסאריו זרמו ו'אל טלאדרו' רשמו את ההפסד המתוק ביותר בתולדות המועדון.

"הפסדנו היום, אבל אין ספק שאנחנו הכי טובים", אמר מאמן בנפילד חוליו פלסיוני, "אין ספק שמגיע לנו להיות אלופים". פלקיוני הזכיר שבנפילד ספגה רק 14 שערים בעונת האפרטורה, לעומת 18 של ניואל'ס ובשורותיה משחק מלך שערי הליגה, סנטיאגו סילבה האורוגוואי, שכבש 14 שערים. "אין ויכוח לגבי המספרים האלה, אנחנו הכי טובים", אמר פלסיוני. "אנחנו לא רוצים לחגוג במגרש מתוך כבוד לבוקה", הוסיף שחקן בנפילד ג'יימס רודריגס בן ה-18, "אבל בחדר ההלבשה יהיה מטורף".

ניואלס - סן לורנצו 2:0

קילי גונזאלס, שחקן העבר ואוהד מושבע של היריבה העירונית של ניואל'ס - רוסאריו סנטרל, החטיא פנדל עבור סן לורנצו בדקה השמינית מול סבסטיאן פראטה. אלא שדקה לאחר מכן פביאן בורדגאראי כבש שער אדיר בבעיטה היחידה של סנלו למסגרת במחצית הראשונה (פרט לפנדל המוחמץ), והשתיק את אוהדי ניואל'ס. מאורו פורמיקה וחורחה אצ'וקארו ניסו להשיג את השיוויון, אבל נתקלו בשוער האורח פאבלו מיגליורה. ניואל'ס הייתה חייבת לנצח על מנת לשמור לעצמה סיכוי וכשבורדגאראי כבש את השני, הסיפור בעצם נגמר והאות לחגיגות של באנפילד ניתן באופן סופי.

שחקני בנפילד חוגגים זכיה באליפות ארגנטינה. רויטרס
הלילה הלילה הלילה, שמחה גדולה הלילה. שחקני בנפילד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully