וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן בנדר יושיע את הניקס?

הפורוורד שפרש לפני יותר משלוש שנים חתם בניו יורק וינסה להמריץ את הקבוצה הכושלת של ד'אנטוני עם קאמבק מפתיע

בניו יורק סופרים את הימים לקראת פתיחת שוק השחקנים החופשיים של קיץ 2010, אבל עוד לפני שלברון ג'יימס, דווין וויד, אמארה סטודמאייר וג'ו ג'ונסון מגיעים להתדפק על דלתות המדיסון סקוור גארדן, הודיעו הערב (ראשון) הניקס על החתמת שחקן חופשי מפתיע למדי. מדובר בלא אחר מאשר ג'ונתן בנדר, הפורוורד המוכשר שפרש בגלל שורה של פציעות לפני שלוש שנים.

בנדר בן ה-29, שנבחר חמישי בדראפט 1999 הישר מהתיכון על ידי טורונטו והועבר מיד לאינדיאנה, שיחק שבע עונות במדי הפייסרס בהן לא הצליח לממש את הפוטנציאל הגדול שלו. הפורוורד הגבוה (2.11 מ') והאתלטי סבל משורה של פציעות ברכיים, ופרט לעונה אחת, 2001/02 בה רשם 7.4 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק, לא הצליח להישאר בריא ליותר מ-60 משחקים בשנה, ובפברואר 2006 נכנע סופית לכאבים בברכיו והודיע על פרישה.

אחרי כמעט ארבע שנים מחוץ לכדורסל ביקש בנדר לנסות פעם נוספת למצוא את מקומו בליגה הטובה בעולם, וזכה לאמונו של דוני וולש, נשיא הניקס שזכר לו חסד נעורים מימיהם המשותפים באינדיאנה. "ג'ונתן עבד קשה במיוחד כדי לחזור ל-NBA", אמר וולש אחרי ההחתמה. "אני מכיר את האופי המיוחד שלו כבר עשר שנים ואני חושב שהוא יהיה תוספת נאה לסגל שלנו על המגרש ומחוצה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully