וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו ניצחה גם במשחק העונה

המוליכה גברה על ליון 0:1 בחוץ. מונפלייה ניצחה 0:1 בטולוז, ליל רשמה רביעייה רביעית ברציפות, הפעם 0:4 במונאקו

בורדו עשתה הערב (ראשון) עוד צעד גדול בדרך לאליפות הליגה הצרפתית, אחרי שניצחה את שליטת הליגה בשנים האחרונות ליון 0:1 במשחק העונה שסגר את המחזור ה-16. עוד לפני כן נערכו ארבעה משחקים נוספים במחזור, כאשר מונפלייה, ליל ופריס סן ז'רמן, כל אחת ממקומה, עשו צעד נוסף לצמצום הפער בטבלה הצפופה. מונפלייה גברה 0:1 על טולוז, פ.ס.ז' לא התקשתה עם 0:3 על סנט אטיין וליל המשיכה עם רביעייה רביעית ברציפות, הפעם 0:4 במונאקו.

ליון - בורדו 1:0

עד לדקה ה-85 זה היה משחק משעמם וחסר הזדמנויות, ונראה היה שהמעמד והציפיות עשו את שלהם והשפיעו לרעה על השחקנים. בסופו של דבר, בורדו הוכיחה שהיא בנויה מחומר של קבוצה שרצה לאליפות, כשהצליחה לכבוש שער בודד חמש דקות לסיום ולעשות עוד צעד בדרך לתואר. יוהאן גורקוף פרץ מצד ימין ושלח מסירת רוחב למרוואן שמאק המרוקאי, שדחק פנימה את הכדור שבקושי עבר את הקו, אבל זה הספיק כדי שהשופט יסמן שער חוקי. בזכות הניצחון, בורדו ממשיכה להוביל והיא מקדימה בארבע נקודות את השניה מונפלייה. ליון מדורגת תשיעית בלבד, במרחק של 8 נקודות מבורדו.

טולוז - מונפלייה 1:0

החבורה הצעירה של רנה ז'יראר, שלא הרשימה עד כה במשחקי החוץ שלה, עלתה למקום השני בזכות ניצחון דחוק בטולוז, נטולת שני שועריה הבכירים. מתיו ואלוורד, שוער הרכש מבולון, ערך בכורה בשער המארחים, אבל הוציא כדור מהרשת כבר בדקה ה-11 שנכנע לבעיטה מצוינת של סולימאן קמארה.

פריס סן ז'רמן - סנט אטיין 0:3

אחרי ההפסד במחזור הקודם לבורדו, רצו המארחים להראות שמוקדם להספיד אותם, ואין כמו סנט אטיין האומללה כדי לסדר שלוש נקודות קלות לכל דורש. פגי לוינדולה (11), סטפן ססניון (13) ונגיחה של מבלוט ארדינג (39) סגרו עניין כבר במחצית הראשונה. סנט אטיין במקום ה-17, עם משחק חמישי ללא ניצחון.

מונאקו - ליל 4:0

האורחים הגיעו אחרי שלוש רביעיות מרשימות בשבועיים האחרונים והתקדמו למקום הרביעי הערב, עם עוד רביעייה מול מונאקו, שלא ניצחה כבר חודש וחצי. טוליו דה מלו הברזילאי חזר מפציעה וכבש צמד בדקות 39 ו-55 - שעריו הראשונים העונה. יוהאן קבאיי, כהרגלו לאחרונה, הוסיף פנדל מוצלח בדקה ה-72, אחרי שאדריאנו האורח הורחק, והמחליף פייר אובמיאנג קינח חמש דקות לסיום.

במשחק נוסף:

סושו - גרנובל 0:1
לסושו: יאסין מיקארי (29). דניאל ליובויה מגרנובל החטיא פנדל (43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully