וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הצלע השלישית במירוץ?

סביליה ניצחה בחיחון 0:1 ועלתה למקום השלישי. ניצחון חוץ ראשון למאיורקה ואוואט - 0:1 באוסאסונה. אתלטיקו הפסידה

לאחר הדרמות שסיפקו לנו ברצלונה וריאל מדריד אתמול (שבת), כשהמוליכה השיגה 0:1 דחוק בדרבי מול אספניול והדולקת בעקבותיה חזרה עם 2:3 גדול מולנסיה, הצליחה סביליה לאיים במעט על ההגמוניה עם ניצחון 0:1 בחיחון, שהגיע לאחר כמה אכזבות בליגה. שתיים מהמתאוששות של השבועות האחרונים, אתלטיקו מדריד ו-ויאריאל, נפגשו, והאורחת ניצחה 1:2 משער של יוסבה יורנטה בתוספת הזמן.

חיחון - סביליה 1:0

אחרי שני משחקים מאכזבים שהרחיקו אותה מהמוליכות, סביליה חזרה לנצח ותפסה מחדש את המקום השלישי. בדיוק כמו בניצחון על ריינג'רס באלופות, האנדלוסים נהנו משער מוקדם של פרדי קאנוטה בדרך לניצחון 0:1. החלוץ ממאלי עלה על הלוח כבר בדקה התשיעית אחרי בישול של חסוס נבאס. החבורה של מנולו חימנז הסתפקה בשער המוקדם כשלמארחים לא הייתה תשובה. חיחון סופגת הפסד שני ברציפות וראשון העונה במולינון.

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 2:1

שני ניצחונות הליגה הרצופים של הקולצ'ונרוס נשכחו עם ההשפלה הביתי מול פורטו בליגת האלופות, והערב ללא קון אגוארו הפצוע שנשאר על הספסל, חזרה אתלטיקו מדריד לסורה גם בליגה. חוסה אנטוניו רייס בישל לסימאו בדקה ה-37, אבל האורחים מצאו את השיוויון עם נגיחה מוצלחת של הקשר הימני דויד פוסטר אחרי הגבהה של ז'ואן קאפדבילה. בתוך תוספת הזמן הגיע הרגע של יוסבה יורנטה, שנגח לרשת בין בלמי אתלטיקו והעניק לוויאריאל ניצחון חוץ ראשון העונה.

אוסאסונה - מאיורקה 1:0

בעוד שבבית מאיורקה מתהדרת במאזן מושלם של שבעה ניצחונות בשבעה משחקים, בחוץ השיגה עד הערב קבוצתו של דודו אוואט שלוש נקודות בלבד, אבל הבצורת הרחק מפאלמה נשברה הודות לשער של גונזאלו קסטרו בדקה ה-61, כשהשוער הישראלי שומר על שער נקי בפעם החמישית העונה ועוזר לקבוצתו לטפס למקום החמישי על חשבון לה קורוניה.

אלמריה - לה קורוניה 1:1

אחרי שלושה הפסדים רצופים, האחרון שבהם כואב במיוחד בברנבאו בשבוע שעבר, התקרבה אלמריה לפתיחת דף חדש כשאוצ'ה כבש בדקה ה-58, אבל לה קורוניה, שנעצרה במחזור הקודם בריאזור אחרי שלושה ניצחונות רצופים עם הפסד ביתי לברצלונה, הצליחה להיחלץ במינימום נזק הודות לשער של פבלו אלבארז בדקה ה-74 שחילק את הנקודות בין השתיים.

תוצאות נוספות:

סנטאנדר - חרז 2:3
לסנטאנדר: מהדי ראסן (26), מנואל רודריגז (49), סיסקו (82). לחרז: מריו ברמחו (3), אנטוניטו (69)

חטאפה - טנריפה 1:2
לחטאפה: חואן אלבין (37 ו-68). לטנריפה: חואן לואיס לוריטה (81)

ויאדוליד - מלאגה 1:1
לויאדוליד: חסוס גאמז (69, עצמי). למלאגה: דודה (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully