וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אלופה בלי פוטנציה

וולפסבורג הפסידה 3:1 לדורטמונד והתרחקה מהסיכוי להגן על התואר. שטות של להמאן סידרה למיינץ 1:1 מול שטוטגרט

המחזור ה-16 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. שטוטגרט קיוותה להמשיך את המומנטום מהחלפת המאמן וההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל טעות חמורה של יינס להמאן סידרה למיינץ 1:1 דרמטי בדקה ה-90. האלופה וולפסבורג המשיכה בתקופה הרעה שלה, הפעם עם הפסד ביתי 3:1 לדורטמונד השישית, המרוחקת רק שש נקודות מהמוליכה לברקוזן.

וולפסבורג - דורטמונד 3:1

האלופה הגרמנית הודחה בצורה כואבת מליגת האלופות, וסחבה עימה את האכזבה לליגה עם הפסד ביתי צורב שמסכם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. דורטמונד לא הפסידה מאז הדרבי מול שאלקה בסוף ספטמבר, ועלתה הערב למקום השישי עם יכולת מרשימה במחצית הראשונה של משחק החוץ.

ארמין פה סיפר כי המטרה החדשה של קבוצתו, אחרי ההדחה מהצ'מפיונס, היא לסיים בין שלוש הראשונות. לפי איך שזה נראה הערב, וולפסבורג לא בדרך הנכונה. לוקאס באריוס הארגנטינאי הלם בוולפסבורג עם שער בדקה השמינית הודות לבישול של מוחמד זידאן, והמהלך חזר על עצמו עם השני במשחק והשמיני של החלוץ העונה, בחלוף שתי דקות. המגן פטריק אובומויילה נעץ את השלישי בדקה ה-36, וכל שנותר לגראפיט זה לצמק בדקה ה-55.

מיינץ - שטוטגרט 1:1

כששוער צעיר מבצע טעות גורלית שעולה לקבוצתו בנקודות, נהוג לומר כי מדובר בחוסר ניסיון, שכר לימוד. אז מה אפשר להגיד על שטות של שוער בן 40? שלוש דקות לסיום המשחק, כשקבוצתו ביתרון 0:1, קלט השוער כדור פשוט, אך במקום לשחררו מיד, החליט לתת קטנה לאריסטיד באנסה. החלוץ מחוף השנהב עשה הצגה גדולה שהובילה לפנדל וכרטיס אדום לשוער. יוג'ין פולנסקי המחליף דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:1 דרמטי.

בדקה ה-11 העלה פאבל פוגרבניאק את שטוטגרט ליתרון בהופעת הבכורה של כריסטיאן גרוס על הקווים בליגה. תחת הדרכתו של השוויצרי, שטוטגרט גברה על אוניראה ועלתה לשמינית גמר האלופות, אך השטות של למאן עלתה לה בנקודות חשובות וסגרה לה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. ובכל זאת, גרוס יכול להתנחם בעלייה מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully