וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קומאץ' תורגל בהרכב במקום ייני

13.12.2009 / 18:30

הסלובני צפוי לפתוח מול אשדוד (20:00, ערוץ 1) על חשבונו של ייני. אילייב ומאיוקה בהרכב. מגן קמרוני נבחן באשדוד

מכבי תל אביב קיימה ביום ראשון בערב את האימון המסכם לקראת משחק הבית בו תארח הקבוצה את מ.ס. אשדוד בבלומפילד (20:00, שידור ישיר בערוץ 1) שינעל את המחזור ה-13 של ליגת העל. במכבי רוצים לחזור למסלול הניצחונות אחרי המעידה בנתניה במחזור שעבר (1:0), שקטעה רצף של שני ניצחונות על הפועל באר שבע ומכבי חיפה.

מאמן הקבוצה, ניר לוין, ימריא ביום המשחק בשליחות ההתאחדות לכדורגל להשתלמות במדריד שבספרד, ובמכבי קיבלו אישור מיוחד מההתאחדות לא לכלול באופן חד פעמי מאמן שנושא בתעודת פרו, כפי שמתחייב בחוק. כך יעמוד אבי נמני לבדו על הקווים.

מועדון מכבי תל אביב בשיתוף עם ארגון "נפש בנפש", יארח בבלומפילד, כ-700 עולים חדשים מצפון אמריקה וקנדה וכן את המתאגרף היהודי דמיטרי סליטה, אלוף ארצות הברית במשקל קל עד בינוני, המכונה "מגן דוד", שידליק נר חנוכה.

מהנהלת המועדון נמסר באתר הרשמי: "חשבנו שחג המכבים הינו ההזדמנות המתאימה לתרום את תרומתנו הצנועה לאותם עולים חדשים, שעזבו בית וקריירה בארצות משגשגות ועלו לישראל כדי להמשיך את המפעל הציוני. אנו משוכנעים שבעזרת ארגון נפש בנפש נמשיך לפעול למען העולים החדשים".

ארז חלפון, סגן יו"ר ארגון "נפש בנפש": "העולים לישראל מצפון אמריקה תורמים למדינה במגוון נושאים וביניהם גם בתחום הספורט, ואנחנו מודים להנהלת מכבי פייג'יאה תל אביב ושחקניה על שהסכימו להצטרף למאמץ הלאומי לסייע בקליטתם בישראל ולאפשר להם לקחת חלק לראשונה בחוויית ספורט ישראלית אמיתית".

סגל מלא עמד לרשות הצוות המקצועי באימון הערב בראשון. השוער לירן שטראובר, שעבר טיפולים ברגלו הפצועה, ערך אימון מלא והוא כשיר לפתוח. באימון הערב הפתיע הצוות המקצועי כשכלל את הסלובני אנדריי קומאץ' בהרכב הראשון על חשבון שרן ייני, כאשר בקבוצה הביעו אכזבה רבה מאיבודי הכדור והרכות שהפגין ייני בנתניה. למרות זאת, הסיבה הרשמית לאי הכללתו על פי המועדון, נעוצה בכאבי הגב שלו.

ניסו קפילוטו הצעיר ימשיך לחבור במרכז ההגנה לרונאלד ראלדס. איביצ'ה אילייב ועמנואל מאיוקה, שלא פתחו במחזור הקודם, תורגלו בהרכב הראשון על חשבון יוסי שבחון ואיליה יברויאן. יובל שפונגין, שספג אמש מכה ברגלו, לא נטל מחלק באימון והוא בספק למשחק. המגן בכל מקרה לא תוכנן לפתוח, שכן את עמדת המגן הימני מאייש בשבועות האחרונים דור מלול.

באסיפת וידאו שנערכה לקראת המשחק צפו השחקנים בקטעים ערוכים של משחק ההפסד בנתניה. הצוות המקצועי הכין לשחקנים לקט של פאולים וכניסות אגרסיביות של שחקני נתניה וביקשו מהשחקנים לגלות יותר נחישות, בדיוק כפי שהציגו בניצחון על חיפה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונאלד ראלדס, רוני גפני, אנדריי קומאץ', ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', תמיר כחלון, איביצ'ה אילייב, עמנואל מאיוקה.

אשדוד רוצה להמשיך בשרשרת הניצחונות

מ.ס. אשדוד סיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ בבלומפילד. האשדודים מגיעים להתמודדות בכושר מצוין ואחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה, כשניצחון נוסף על הצהובים יקפיץ את הקבוצה אל עבר המקום הרביעי המכובד בצמרת הטבלה.

על פי התרגול השבוע נראה כי המאמן יוסי מזרחי עשוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח בנצחון הביתי נגד אחי נצרת בשבוע שעבר, מה שאומר שאדיר טובול צפוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי, כאשר רחמים צ'קול יתופקד שוב בקישור האחורי לצידם של משה אוחיון וסטפן קינגאווה במרכז המגרש.

מתן אוחיון ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני, כאשר מעמדו של אורי אוזן הולך ונחלש והוא צפוי לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר. העובדה שהיום (ראשון) החל להיבחן בקבוצה מגן ימני קמרוני בן 23 בשם פול רולנד בביי קינגווה רק ממחישה עוד יותר כי בצוות המקצועי לא בונים על אוזן להמשך העונה והמגמה של הצהרת הקבוצה תימשך גם בכל הנוגע להבאתם של זרים חדשים לקבוצה אם בכלל.

המגן נמוך הקומה (1.68) רשם שלוש הופעות במדי הנבחרת האולימפית של קמרון בבייג'ינג. בקיץ חתם בקבוצת גזיאנטפ בויקשיר מהליגה השנייה בטורקיה, אך מיעט לשחק.

הקשר שי רביבו החלים מהפציעה בכתפו ובמהלך הימים האחרונים הוא ערך אימונים מלאים עם חבריו. נכון לעכשיו נראה כי רביבו יפתח על הספסל והוא צפוי להשתלב במהלך המשחק. במידה ומזרחי יחליט לפתוח עם רביבו, יחזור צ'קול לעמדת המגן השמאלי ואדיר טובול ירד לספסל.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, אדיר טובול, רחמים צ'וקול, סטפן קינגאווה, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully