וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ברדה בישל, גנק הפסידה

הישראלי שיחק 78 דקות ובישל עם העקב בהפסד 2:1 לגנט. 90 דקות לטועמה ואבוחצירא ב-2:2 הדרמטי של לאריסה

אחרי שני משחקים בהם לא כבשה שער (תיקו מאופס מול ארגוטליס והפסד 1:0 לפאוק) אירחה היום (ראשון) לאריסה מהמקום ה-12 את פאניוניוס המדורגת רביעית בטבלה וחולמת אירופה. לאריסה אמנם נקלעה לפיגור כפול, אבל הצליחה למצוא את הרשת וגם את השיוויון בדרך ל-2:2 דרמטי.

סלים טועמה ושמעון אבוחצירא רשמו 90 דקות בהרכב המארחת והחלוץ אף החמיץ שני מצבים מצוינים במחצית הראשונה, אבל פאנוריס גונדולאקיס העלה את פאוק ליתרון בדקה ה-52 אחרי מחצית מאופסת. שבע דקות חלפו וגונדולאקיס השלים צמד, אבל אז עבירה של אומו ברחבה סידרה לטומר מטין פנדל מצמק בדקה ה-65. לאריסה לחצה והטורקי הוותיק דאג לקבוע שיוויון בתוך תוספת הזמן.

ברדה בישל, גנק הפסידה

הבכורה של פרנקי ורקאוטרן על הקווים כמאמן גנק הסתיימה ברגל שמאל, כשקבוצתו איבדה יתרון והפסידה 2:1 במגרשה של גנט. אליניב ברדה פתח בהרכב ובדקה ה-29 בישל את שער היתרון של קבוצתו. כדור חופשי של דניאל טוז'ר נהדף על ידי השוער בויאן יורגצ'ביץ', ברדה הגיע ראשון לכדור החוזר ובישל בעקב לבלם טורבן ז'ונלה שכבש מקרוב.

גנט השיגה את השוויון מפנדל מדויק של מילוש מאריץ' בדקה ה-45 והקשר הסרבי היה גם זה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-72. ברדה הוחלף בדקה ה-78 על ידי מוסא קויטה הצעיר, אך גנק ירדה עם הפסד רביעי מחמישה משחקים. הקבוצה מלימבורג שקועה במקום ה-12 ורחוקה רק שלוש נקודות מלוקרן במקום ממנו יורדים ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully