וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: פואנלברדה יצאה לדרך חדשה

בורשטיין שוב לא קלע, אבל החלפת המאמן סייעה לפואנלברדה לנצח 70:77 את גראן קנאריה. הפסד בכורה לריאל מדריד

הקסם של שינוי המאמן, כך מסתבר, עובד בצורה טובה גם בכדורסל הספרדי. פואנלברדה קטעה היום (ראשון) רצף של שבעה הפסדים, כשניצחה בחוץ 70:77 את גראן קנאריה במשחק הראשון ללא המאמן לואיס חיל. שחקניו של חסוס מתאו נעזרו ב-11 שלשות כדי להשיג את יתרון מבטיח של 21 הפרש כבר במחצית, בדרך לניצחון המיוחל. ג'ראלד פיץ' הוביל עם 21 נקודות, אסטבן באטיסטה קלע 19 וקטף 11 כדורים חוזרים ואילו טל בורשטיין לא קלע ב-21 דקות משחק (0 מ-5 מהשדה).

במשחקים נוספים היום בספרד, ריאל מדריד נפרדה ממאזנה המושלם, עם הפסד ראשון 78:68 לאוברדוירו. שחקני הבלאנקוס נתקעו במשחק ההתקפה, ורק לואיס בולוק ניסה להציל את המולדת עם 27 נקודות. את המארחים הוביל לניצחון המפתיע קונסטנטינוס וסילאידיס היווני עם 25 נקודות, כולל ארבע שלשות.

ברצלונה ניצלה את ההפסד של יריבתה והשתוותה אליה בפסגה כשמחצה את ויאדוליד 50:83. ארזם לורבק הוביל את קלעי בארסה עם 18 ו-11 ריבאונדים, כאשר עשרה שחקנים נוספים השתתפו בחגיגה ותרמו נקודות. למונט בארנס עם 15 ניסה לעשות משהו עבור ויאדוליד.

* ביוון צימקה פנאתינייקוס את הפער מיריבתה הגדולה, אולימפיאקוס, לנקודה אחת בצמרת. אלופת אירופה ניצחה הערב 73:85 את קבאלה, בעיקר הודות לרבע שני מוצלח ומשחק טוב מצד סטראטוס פרפרוגלו, שהוביל את הירוקים מאתונה עם 20 נקודות. ואסיליס ספאנוליס הוסיף 18, ופנאתינייקוס עומדת כעת על שישה נצחונות משבעה משחקים, אחד פחות מאולימפיאקוס שבפסגה.

* ברוסיה שמרה צסק"א מוסקבה על מאזן מושלם גם אחרי המפגש הקשה עם חימקי, כשניצחה הערב 74:76 בסוג של משחק עונה בין המוליכה וסגניתה. האלופה הרוסית פתחה את המשחק היטב, אך חימקי השכילה לחזור למשחק במהלך הרבע השני והשלישי, ואף הצליחה לכפות הארכה. אלא שבחמש הדקות הנוספות ניכר הנסיון של סגנית אלופת אירופה, ולמרות החטאות עונשין קריטיות של ויקטור חריאפה, 4 שניות לסיום, נשארה צסק"א בלתי מנוצחת. ג'יי אר הולדן הוביל את הקבוצה של פשוטין עם 20 נקודות, בעוד זוראן פלאניניץ' הוסיף 18.

* באיטליה, יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, רומא, הובסה בביתה על ידי טראמו 80:61. קנדי ווינסטון הוביל את קלעי רומא עם 21 נקודות, ג'וזפה פואטה קלע 16 לטראמו. רומא מדורגת במקום ה-13 בתחתית הטבלה, עם שלושה ניצחונות ושישה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully