וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "נקווה שהקהל לא ייכנס למשחק"

13.12.2009 / 14:53

הפועל ירושלים יצאה לקרואטיה למשחק מול זאדאר, יובל נעימי יודע: "זה משחק חוץ, נצטרך לשמור על הכדור". גודס: "שם המשחק זה הגנה, אי אפשר להסתמך רק על התקפה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל ירושלים המריאה היום (ראשון) לאוסטריה בדרכה לקרואטיה לקראת משחק היורוקאפ מול זאדאר. ירושלים מגיעה למשחק אחרי ניצחון ליגה קליל אמש 86:109 על הפועל עפולה, ואחרי שהתגברה בשבוע שעבר על הקרואטים 74:93, וינסו לשמור על היתרון החשוב לקראת השלב הבא. האדומים יצאו מנתב"ג וימשיכו בשלוש טיסות המשך עד שיגיעו ליעדם לקראת שעות הלילה. מחר תקיים ירושלים אימון ראשון בקרואטיה, בסמוך לשעת המשחק שנקבעה לשעה 20:00 שעון ישראל.

גודס: "ניצחון חוץ יהיה הקדמה רצינית"

מאמן הקבוצה גיא גודס אמר היום לפני היציאה כי "ברור לנו שיהיה משחק שונה מאשר במלחה. זאדאר היא קבוצה ביתית שמשחקת בבית עם ביטחון, אבל אנחנו נוסעים במטרה ברורה להמשיך את המשחק הקודם. ניצחון חוץ יהיה מקדמה רצינית להמשך. יש לנו סגל לא פחות גבוה מאשר זאדאר. ברור שהם קבוצה שאוהבת לרוץ, לשחק פיק אנד רול ולהעיף שלשות, אצלנו בבית האחוזים שלהם היו נמוכים מהממוצע. אין ספק ששם המשחק זה הגנה, זו קבוצה שאוהבת לקלוע המון נקודות ואי אפשר להסתמך רק על ההתקפה".

יובל נעימי: "אנחנו נוסעים בהרגשה טובה ובכושר טוב, הנטל נופל על כולם וזה טוב. באופן אישי אני מרגיש יותר מנוסה עם כל משחק שעובר, ואני בטוח שכך גם שאר השחקנים. לניסיון אין תחליף, מה שעשינו נגד אריס זה מה שאנחנו צריכים לעשות גם בזאדאר. זה משחק חוץ ונצטרך לשמור על הכדור כדי שהקהל לא ייכנס למשחק. בינתיים השילוב עם פו ג'טר עובד מצוין, וצריך לתת לגיא ולמתן את הקרדיט על זה".

ליאו ליונס: "אני חושב שהתכוננו די טוב. שמנו את הלחץ עליהם כשניצחנו את המשחק הראשון ב-20 הפרש, הם יצטרכו לשחק הרבה יותר חזק כדי לנצח אותנו, ולשחק הרבה יותר פנימה. אנחנו צריכים לשחק חזק, למרות שהפסד עד 19 הפרש יספיק לנו, אין ספק שזה לא קל. היתרון שלנו זה הספסל שלנו והעומק שלנו. המעבר בין היורוקאפ לליגה הישראלית הוא קשה, בישראל אנחנו משחקים עם שחקני פנים יותר נמוכים, והסגנון משחק שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully