וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסרו המכשולים: מכבי חיפה מול בני יהודה בראשון

13.12.2009 / 20:19

כל הגורמים הסכימו להקדים את המשחק לראשון הבא (20:00, ישיר בערוץ 1) כדי לאפשר לאלירן עטר להגיע לטקס של פיפ"א

בבני יהודה ניסו להבין גם היום (ראשון) כיצד שמטה הקבוצה יתרון מבטיח של 0:2 נגד הפועל באר שבע וסיימה אמש את המשחק בתיקו 2:2 מאכזב. הזהובים פתחו בטירוף ואלירן עטר כבש צמד מצוין שנתן להם מקדמה רצינית כבר בדקות הראשונות, אבל מהר מאוד הפסיקו השחקנים של גיא לוזון לשחק, הזמינו את הלחץ של הבאר שבעים, ואלו באמת השוו בסיום עם שער מרהיב של מאור מליקסון.

"20 הדקות הראשונות היו הכי טובות שלנו העונה", אמר הבוקר שחקן בכיר בקבוצה. "אחר כך אחרי 0:2 חזרנו אחורה, והאמת היא שאחת הבעיות שלנו היא שאנחנו לא יודעים לדרוס ונעצרים. הייתה ירידה ביכולת וקשה להבין את זה. צריך לזכור שבחצי השני חוץ מהגול באר שבע לא הגיעה למצבים, ואיינוגבה בכלל לא נגע בכדור. אבל הכדור היה ברגליים שלהם כל הזמן במרכז ואנחנו לא לחצנו ולא עשינו את מה שאנחנו יודעים לעשות".

בבני יהודה הזכירו את חסרונם של מהראן ראדי הפצוע וסיניסיה ליניץ' המורחק מהקישור האחורי, דבר שהשפיע בצורה ישירה על המשחק של הקבוצה במרכז המגרש. "ליניץ' היה פנטסטי בתקופה האחרונה והוא היה חסר מאוד, ויחד עם ראדי הם שילוב מצוין. ברגע שהם לא היו לא היה מי שיחזיק כדורים באמצע. אתמול גם פדרו לא היה במשחק וזה יצר בור רציני בקישור", אמר גורם בקבוצה.

בתוך כך התקבלה בהנהלת המועדון הודעה משמחת מהערוץ הראשון, שהסכים להקדים את שידור המשחק נגד מכבי חיפה בעוד שבוע ליום ראשון ב-20:00, ובכך לאפשר לחלוץ בני יהודה אלירן עטר לצאת לטקס הגאלה של פיפ"א, אליו הוא הוזמן כאחד המועמדים לתואר שער השנה בעולם לשנת 2009. הטקס ייערך ביום שני הבא.

המועצה להסדר ההימורים בטוטו עמדה על כך שהמשחק ישוחק בשעה 20:00 ולא ב-19:00, ומה שאיפשר את הקדמת המשחק היה המאמץ של הערוץ הראשון להסדיר את לוח השידורים לטובת העניין. הבעיה העיקרית היתה שידור מתואם מראש ליום ראשון של הסרט התיעודי "טארב", שידור שהוזז בקושי רב ליום שני. בזכות הפתרון הזה אלירן עטר יוכל לצאת מיד בתום המשחק לטקס הגאלה של פיפ"א בציריך שבשוויץ.

מי קילל את דין?

הבלם דין מורי היה מעורב אמש בתקרית עם אחד מאוהדי הקבוצה בסיום המשחק. האוהד קילל את מורי ואת משפחתו במשך דקות ארוכות והאשים אותו בספיגת שער השוויון, ובסיום מורי ירק בתגובה לכיוונו של האוהד. לאחר התקרית התקשרו כמה מאוהדי בני יהודה לבלם הצעיר והתנצלו על התנהגות האוהד שקילל. "בושה וחרפה שבכלל מעיזים לקלל את השחקן הכי טוב שלנו בשנתיים האחרונות", אמר דובר ארגון האוהדים "אריות יהודה" אבי בידרמן לוואלה! ספורט.

"זה אומנם לא מצדיק את המעשה של דין, אבל זה היה מגעיל לראות את אותו אוהד מקלל בלי סוף. אנחנו מכירים אותו, זה אוהד שמקלל את השחקנים שלנו באופן קבוע, וחבל שדין נגרר לתקרית הזאת. גם עוז ראלי ספג קללות עם השריקה למחצית, אבל הוא היה מספיק חכם בכדי לא לענות ולהמשיך לכיוון חדר ההלבשה. התנצלנו בפני דין והוא יודע כמה אנחנו אוהבים אותו", הוסיף בידרמן.

עדכון ראשון: 14:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully