וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחת האליפויות המוצלחות של השחייה הישראלית"

המאמן הלאומי מסכם את הופעת שחיינינו באליפות אירופה לבריכות קצרות. גל נבו סיים במקום ה-11 במוקדמות 200 חזה

השחיין פספס ב-30 מאיות העפלה רביעית לגמר באליפות אירופה בבריכות קצרות. המאמן ליאוניד קאופמן מסכם: "זו הייתה אחת האליפויות המוצלחות ביותר שידעה השחייה הישראלית"

אליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות המתקיימת בטורקיה מסתיימת היום (ראשון), עם עוד הופעה מוצלחת נוספת של השחיינים הישראלים. גל נבו המשיך באליפות המצוינת שלו, כשבמשחה 200 מטר חזה קבע זמן נהדר של 2:06.85 דקות. נבו שיפר את שיאו האישי בכ-11 שניות וגם את השיא הישראלי, אך כמו כל השיאים באליפות, גם זה לא יוכר בגלל בגד הים. התוצאה הציבה אותו במקום ה-11 בדירוג הכללי, מרחק של 30 מאיות מעליה לגמר רביעי באליפות. הישראלי השני שהתחרה במשחה זה, תום בארי סיים במקום ה-39 מתוך 42 המשתתפים בזמן של 2:14.41 דקות.

בהופעה ישראלית אחרונה במוקדמות באליפות קבעה אנה וולצ'קוב זמן של 2:11.76 דקות במשחה ל-200 מטר גב.. התוצאה הביאה אותה למקום ה-30 מתוך 37 שחיינות. הערב תינעל האליפות, ובמשחי הגמר תופיע עמית עברי במשחה 100 מטר פרפר.

המאמן הלאומי ליאוניד קאופמן מסכם: "זו הייתה אחת האליפויות המוצלחות ביותר שידעה השחייה הישראלית. תוצאותיו של גל נבו ברמה עולמית גבוהה. אנו בהחלט יכולים להיות מעודדים לקראת אולימפיאדת לונדון. יש לנו קבוצת שחיינים מוכשרת מאוד המסוגלת להגיע לרמות הבכירות ביותר. נמשיך בדרך ובעבודה הקשה. האיגוד משקיע בנו רבות ואנו נביא לו, לענף השחייה ולמדינה כבוד והדר".

המשלחת תשוב מחר ארצה ותשתלב מייד בגביע ירושלים הבינלאומי. גולת הכותרת תהיה הקרב בין השיאן הטרי ב-100 מ' מעורב-אישי יעקב טומרקין לבין כוכב הנבחרת גל נבו. המשחה יתקיים ביום שלישי וישודר בערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully