וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר נמנעה מהפסד שני

שחקניו של נועם כץ חזרו מפיגור 2:0 נגד קרית אתא, אבל ניצחו 2:3. עוד 0:3 קליל למכבי ת"א. רעננה ניצחה והיא כעת שלישית

מכבי תל אביב והפועל מטה אשר המשיכו גם אחרי המחזור ה-12 בליגת העל בכדורעף לשמור בצורה איתנה על מקומן עם ניצחונות חשובים. מי שהצליחה לעשות התקדמות במחזור הזה היא ארזים רעננה, שדילגה מהמקום החמישי לשלישי בעקבות ניצחון שהיא השיגה.

בגבעת הרקפות ניצחה הפועל מטה אשר את קרית אתא המקומית 2:3 במשחק מסקרן והפכפך. אתא הגיעה למשחק לאחר חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, ואילו האורחים הגיעו אחרי חמישה ניצחונות רצופים ומהמקום השני בטבלה. כ-100 צופים ראו את אתא מנצחת את שתי המערכות הראשונות, 13:25 ו-22:25 ומוליכה 0:2, אבל חסרונול של עידו כהן החולה היה מורגש אצל מטה אשר, שחזרה עם 22:25 במערכה השלישית. המערכה הבאה הייתה צמודה גם היא והסתיימה ב-25:23 למטה אשר כשבמערכה החמישית, לאחר יותר משעתיים של משחק, ניצחו האורחים 14:16 והשלימו ניצחון גדול, בו הצטיינו פרדריקו טקשיירה, גיא שמאי וג'ניה דודצ'קין.

באולם בר לב בכפר סבא נפגשו הפועל כפר סבא ומכבי תל אביב. כפר סבא של שגיא ברעם הגיעה לאחר ההפסד המפתיע במחזור האחרון לבת ים, ואילו תל אביב הופיעה לאחר ההדחה מגביע האתגר האירופי. למרות 0:3 חלק של הצהובים, הם התקשו בכל מערכה ופתחו פער רק לקראת סיומה. במערכה הראשונה והשנייה ניצחו האורחים פעמיים 22:25 ובשלישית השלימו 19:25. בתל אביב, שאיבדה מתחילת העונה ארבע מערכות בלבד, הצטיין הזר הארגנטיני מאוריסיו ארואה.

באולם הספורט שבתיכון מוסינזון בהוד השרון ניצחה עירוני בת ים את מכבי המקומית 1:3. האורחים מבת ים פתחו טוב וניצחו את המערכה הראשונה 25:21. המערכה השנייה הייתה רובה בשליטה של בת ים, שהובילה בהפרשים של ארבע או חמש נקודות. לקראת הסיום הוד השרון צימקה מעט אך בסיום הפסידה גם את המערכה הזו, 25:23. המערכה השלישית נפתחה בעוד ריצה של בת ים שהובילה כבר 1:9, אבל כאן נעצרה ואיפשרה להוד השרון לצמק את המערכות ל-2:1, עם 15:25. האורחים, בראשות דימיטרי קוט ואדר עמיאל, סגרו את הסיפור במערכה הרביעית עם 18:25 וניצחו בסיום. לבת ים זהו ניצחון חמישי העונה,הוד השרון נותרת שמינית.

בהיכל הספורט מגדים בכרמיאל ניצחה ארזים רעננה 1:3 את אליצור המקומית לעיני כ-100 צופים. כרמיאל עלתה ראשונה על הלוח כשניצחה 21:25 במערכה הראשונה, עם יכולת מעולה של מיכאל סופרון. במערכה השנייה ניצחה רעננה באותה תוצאה והשוותה ל-1:1 במערכות. המערכה השלישית הייתה הצמודה ביותר וכרמיאל כבר עלתה ליתרון 25:26, אך שלוש נקודות רצופות של רעננה קבעו 26:28 כשבשורות רעננה בלט באותן דקות הליברו תום שובל. המערכה הרביעית הייתה גם היא צמודה ובסיום מנצחת רעננה 21:25, תוצאה שהופיעה שלוש פעמים במשחק הזה. הניצחון הזה מעלה כאמור את רעננה למקום השלישי, בעוד העולה החדשה נותרת עדיין עם ניצחון בודד מפתיחת העונה.

במשחק נוסף שנערך בקריית הצעירים, ניצחה א.ס. רמת השרון 0:3 את מ.ס עילבון, משחק שהיה חד צדדי. רמת השרון נהנתה מיכולת טובה של אוהד רדקו ואלעד שפגע, שהובילו ל-15:25, 18:25 ו-20:25 קליל. רמת השרון כעת עם ניצחון חמישי העונה, עילבון המשיכה להפסיד עשרה משחקים רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully