וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "תמיד אמרתי שזו ליגה קשה"

מנג'ר יונייטד עיכל את ההפסד לאסטון וילה. גרנט על השוויון הדרמטי מול סנדרלנד: "הגיע לנו". אנצ'לוטי: "לא היה לנו מזל"

שער של יונאס קאבול עמוק בתוך תוספת הזמן העניק היום (שבת) לפורטסמות 1:1 חשוב בחוץ נגד סנדרלנד והקבוצה סופרת כבר שני משחקים ברציפות ללא הפסד, לא עניין של מה בכך עבורה העונה.

"אין הרבה פעמים בהן אני מרוצה מתיקו, אבל כשאתה משווה בדקה האחרונה, תיקו זו תוצאה טובה", אמר אחרי המשחק מאמן פומפי, אברהם גרנט, "אני חושב שהגיע לנו להשוות בגלל ההופעה שלנו במחצית השנייה, גם אם בראשונה לא שיחקנו טוב".

גרנט הוסיף על המשחק: "לא פתחנו את המשחק טוב וקשה להסביר למה. במחצית אין סיבה לחגיגות או לכעס, מה שאתה צריך לעשות זה לחשוב איך הקבוצה תשחק טוב יותר במחצית השנייה. כל מה שחשבתי עליו זה איך לשחק יותר טוב. שינינו את השיטה והשתפרנו".

על המצב של הקבוצה הוסיף המאמן הישראלי: "אנחנו צריכים להמשיך להראות אמונה ורוח כדי להישאר בליגה. אם לא נעשה זאת, נישאר בתחתית. יש עוד דרך ארוכה, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה וכך גם השחקנים".

גרנט דיבר גם על הכרטיס הצהוב השני שראה יונאס קאבול אחרי שהוא הוריד את חולצתו בעת חגיגת שער השוויון: "זה חוק טיפשי. מה זה משנה אם מישהו מוריד את החולצה שלו? זה פוגע במישהו? זה מטריד מישהו? אני חושב שמישהו בפיפ"א צריך להחליט לשנות את החוק הזה. שחקן כובש בדקה האחרונה והוא צריך לשלוט בעצמו, אבל יונאס התנצל. כולם על הספסל חגגו בהורדת החולצה, הייתם צריכים לראות את הבטן של האפסנאי".

"הגיע להם להבקיע"

המפסידה הגדולה של היום היא ללא ספק מנצ'סטר יונייטד, שהיתה יכולה להיצמד לצ'לסי בראשות הטבלה, אבל כשלה והפסידה לאסטון וילה 1:0. "אני חושב שהגיע לנו משהו במחצית השניה", אמר מנג'ר השדים האדומים, אלכס פרגוסון המאוכזב. "לא היה הבדל גדול ביניו במחצית הראשונה, אבל הגיע להם להבקיע. במחצית השניה לחצנו אותם, היו לנו הרבה הזדמנויות אבל לא הצלחנו להבקיע. זה פשוט מסוג הימים שזה לא נכנס".

פרגוסון התעצבן פעם נוספת על כך שלא היתה תוספת זמן רבה בסיום המשחק, והצהיר כי לדעתו זה לא אמור להיות מתפקידו של השופט: "צריך להוריד את זה מידיו של השופט", אמר פרגוסון הכעוס. "היו שתי עצירות של שתי דקות, ושיחקנו רק 3 דקות תוספת זמן". המנג'ר התבקש להתייחס לתיקו של צ'לסי מול אברטון, ואמר: "זוהי לא ליגה קלה, אני אומר את זה שוב ושוב. אם נגיע לינואר במרחק נגיעה מהמקום הראשון, תהיה לנו הזדמנות נהדרת".

האיש של המשחק היה כמובן גבריאל אגבונלהור, ששער בודד שלו הוביל את וילה לניצחון ראשון באולד טראפורד מאז 1983. השחקן וקבוצתו מצרפים בזאת את יונייטד לצ'לסי וליברפול כמועדונים שהפסידו לוילה, ואגבונלהור יודע שפשוט זה לא היה: "בעונות הקודמות הגענו לפה, הובלנו והם חזרו כדי לנצח אותנו. ההבדל הוא שאנחנו שומרים על רשת נקייה, וזה בעיקר תלוי בהגנה שלנו. עבדנו קשה אחד עבור השני, כל 11 השחקנים מגנים על הקבוצה בשביל התוצאה הזאת".

בתוך כך, העיתון "ניוז אוף דה וורלד" דיווח כי קבוצה של שישה מיליארדרים מהמזרח הרחוק אספו יחדיו סכום של מיליארד ליש"ט מתוך כוונה לרכוש את מנצ'סטר יונייטד. השישה, שמרכז עסקיהם בבנגקוק, מעוניינים בקבוצה שבבעלותו של מלקולם גלזר, ונחשבת למועדון הכדורגל הפופולרי בעולם. מקור בבנגקוק אמר לעיתון כי "הכל מוכן והם מוכנים להציע לגלזר הצעה, הם עשו שיעורי בית ויודעים שגלזר בלחץ בגלל חובותיו. אם יש זמן טוב לקנות את יונייטד, זה עכשיו".

"הראנו עמידות נהדרת"

למרות שהמיליונרים עם נקודה בודדה בשני המשחקים האחרונים, כשגם הערב לא הצליחה צ'לסי לנצח (3:3 מול אברטון), קרלו אנצ'לוטי לא נשמע מודאג במיוחד: "אני שמח בגלל ששיחקנו טוב במשך 90 דקות, אבל אני לא מרוצה מהתוצאה", אמר האיטלקי. "כשאתה משחק כמו ששיחקנו היום, מגיע לך לנצח". על הסיבות לתיקו, אמר אנצ'לוטי: "עשינו טעויות במצבים הנייחים. יצרנו הרבה מצבים להבקעה, אבל לא היה לנו מזל הערב". על ההמשך אמר אנצ'לוטי: "עכשיו אנחנו נהייה חייבים לעבוד קשה ולהשתפר".

מן הצד השני, באברטון היו מרוצים מאוד גם מההופעה של קבוצתם, וגם מהתוצאה. מאמן הקבוצה, דייויד מויס אמר בסיום: "זה היה תיקו נהדר עבורינו. אין ספק שהייתי לוקח תיקו לפני תחילת המשחק, כי היינו מודאגים מאוד מאיך שההתמודדות מולם תסתיים". על הסיבות לתוצאה הטובה, אמר מויס: "הראנו עמידות נהדרת, התמדה ושיחקנו ממש טוב. חייבים לתת קרדיט לחבר'ה ששיחקנו מצויין היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully