וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "כשמשחקים ככה, לא מגיע לנו לנצח"

12.12.2009 / 22:18

מאמן בני יהודה הסביר את איבוד היתרון: "היינו אנמים ולא אגרסיביים". עזורי: "אם הקהל יתמוך בקבוצה, נהיה טובים יותר"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אבי כהן, עריכה: רן צימט

סביר להניח שאיש בבני יהודה לא האמין שאחרי שהקבוצה הוליכה הערב (שבת) כבר בשני שערים אחרי 10 דקות משחק בלבד, היא תסיים ללא מלוא 3 הנקודות. אלא שנפילת מתח של שחקניו של גיא לוזון מוקדם במשחק, איפשרה לבאר שבע לחזור לתמונה, לתפוס קצב, ולבסוף אף להשוות, רגע לפני שריקת הסיום.

"יש גם משחקים כאלה"

"עד הדקה ה-20 שיחקנו כדורגל מצוין, לוחץ, אגרסיבי, מהיר ושוטף, עם כל המאפיינים שאפשר לתת למשחק כדורגל טוב", אמר מאמן בני יהודה, גיא לוזון, לאחר המשחק. "מהדקה ה-20 היינו אנמיים, לא אגרסיביים, הזזנו את הכדור לאט, הלכנו אחורה בצורה מסורבלת וזה היה רחוק מאוד מלהיות טוב. כשמשחקים בצורה כזו במשך 70 דקות אז לא מגיע לנו לנצח, ובאר שבע לקחה את מה שנתנו לה במרכז השדה, הישוותה בצדק וכל הכבוד להם".

למרות זאת, לוזון לא לקח קשה את איבוד הנקודות, ואמר: "יש גם משחקים כאלה. זה מומנטום של משחק, והיתה חולשה כללית שאפפה את הקבוצה. כשלא עושים את הדברים שהם הלחם והחמאה שלנו אנחנו לא יכולים לנצח". מאמן הזהובים התייחס גם לאלירן עטר שכבש צמד נפלא כבר בפתיחת המשחק: "אני כל הזמן אמרתי שאלירן יחזור לעצמו ויבקיע שערים. עכשיו הוא צריך להתמיד כי ההמשכיות חשובה והוא עובד קשה באימונים ויזכה לשכרו בשבתות".

"לא חולם לעזוב בגלל הקהל"

מאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי היה גאה בשחקניו בסיום, ואמר: "זאת הפעם השנייה שאנחנו מצליחים לחזור מפיגור. זה קרה גם בנתניה, גם שם היינו בפיגור של 2:0 וחזרנו. נקלענו לסיטואציה לא פשוטה. לפני שהספקנו להתיישב כבר היה 0:2 לבני יהודה ואנחנו התמודדנו מול קבוצה חזקה היום. זה בהחלט מעודד לחזור מול קבוצה כזו, במגרש כזה מסיטואציה לא פשוטה ואני מאמין שזה ייתן הרבה בטחון ואמונה לשחקנים האלה. בהתחשב בסיטואציה זו בהחלט תוצאה טובה עבורנו".

עזורי ניסה להסביר את ההירדמות של קבוצתו: "כדורגל זה לא מדע מדוייק ופיגור בהתחלה הוא חלק מהמשחק. אתה יכול לתכנן ובסוף נופלים בדברים הקטנים. בני יהודה פתחה מצוין עם שתי הברקות של אלירן עטר, ראינו ביצועים של שחקן גדול. בכלל היה כאן כדורגל טוב ושערים יפים. בסופו של דבר אני מרוצה." עזורי נשאל לגבי הקהל של באר שבע שלא הפסיק לקלל אותו במהלך המשחק: "מאמן כדורגל מתמודד עם הרבה לחצים. זה הפך כמעט לבלתי נסבל לפעמים, אבל זה חלק מהעניין ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם לחץ".

המאמן המשיך ואמר: "התפקיד שלי זה לשדר שקט לשחקנים ומה שחשוב זה שהשחקנים ידעו להתמודד עם המצב הזה, כי המצב הזה הוא לא פשוט ומקשה עליהם. עליי זה לא מקשה, אני לא צריך לשחק, זה אולי לא נעים, אבל מה שחשוב זה השחקנים שלי ואני שמח שהם ידעו להתעלות הפעם. אני בטוח שאם הקהל יתמוך בקבוצה בצורה אבסולוטית ויתרכז אך ורק בעידוד אני בטוח שנהיה טובים יותר. אני אפילו לא חושב בחלום בלילה לעזוב את הקבוצה בגלל הקהל".

מליקסון התייחס לפתיחה החלשה של קבוצתו: "זה מאכזב, באנו עם תכנית משחק מהבית ועם טקטיקה מסוימת, ובסוף הכל התרסק וחטפנו שני שערים מהירים. נכנסנו ללחץ והתחלנו לרדוף אחרי היריבה. חבל שאנחנו מתחילים משחקים בצורה כזו, זה קורה לנו הרבה, עשינו שתי טעויות וספגנו שני שערים, זה מאוד פשוט, אבל לחזור מפיגור כזה זו תעודת בגרות. בני יהודה היא קבוצה מצוינת שספגה עד היום רק שישה שערים, כך שלהבקיע מולה שני שערים זה יפה".

מליקסון שכבש את שער השיווין בדקה ה-84 התייחס לאוהדי הקבוצה ואמר: "היום הקהל היה בסדר גמור. לבאר שבע יש אוהדים נפלאים, היו להם כמה יציאות לא במקום פה ושם, אבל לא המציאו את זה אצלנו, זה לא התחיל אתמול ולא ייגמר מחר. חבל לי על הקריאות נגד המאמן, אני חושב שאפשר לתת לו הזדמנות, בסך הכל השגנו תוצאות לא רעות. אמנם יכול היה להיות יותר טוב, אבל גם יותר גרוע".

החלוץ ליאור אסולין נפצע במהלך המשחק ויעבור מחר (ראשון) סדרת בדיקות לבירור מצבו. במועדון שללו הערב אפשרות כי ייאלץ להיעדר עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully