וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "צריכים להיות צנועים"

מאמן הפועל ירושלים לא יצא מגדרו אחרי ה-86:109 הקליל על הפועל עפולה. רבי: "מי שמבין כדורסל ראה שזה לא בר השוואה"

משבוע לשבוע הפועל ירושלים מתחברת, והערב (שבת), עם פתיחת המחזור השמיני בליגת העל, היא הראתה חלק מהפוטנציאל העצום הגלום בה. החבורה האדומה של גיא גודס נתנה משחק התקפה גדול מול הפועל עפולה החסרה והקצרה של אלי רבי, והתפוצצה עם 109 נקודות גדולות אל מול 86 בלבד של העולה החדשה. טרה סימונס הוביל שישה שחקנים בספרות כפולות אצל הירושלמים, שממשיכים את המומנטום שנוצר בעקבות הניצחון הגדול על זאדאר. מכאן, החבורה של גודס צריכה להסתכל למקום אחד: קדימה.

גודס: "עשינו את זה קל"

המאמן המנצח, גיא גודס, היה מרוצה בעיקר מההגנה של קבוצתו: "עשינו את זה קל. התכוננו לדנטמון ומגי, שהיו השחקנים שרצינו לעצור, ועשינו את זה יוצא מן הכלל. רצנו, קלענו והכי חשוב להמשיך הלאה", אמר המאמן, שמקווה לראות את הקבוצה שלו ממשיכה את המומנטום הטוב גם ביום שלישי הקרוב, במחזור הרביעי ביורוקאפ. "בסך הכל חילקנו את הדקות טוב לקראת יום שלישי נגד זאדאר. אנחנו בכושר טוב, אבל צריכים להיות צנועים. אנחנו נכנסים לתקופה קשה של הרבה משחקים קשים".

דיז'ון תומפסון, ששוב היה מצוין, עם 17 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, הצטנע: "אני פשוט משחק כמו שאני יודע, הקבוצה עזרה לי ומסרה לי ופשוט קלעתי זריקות פנויות. בהתקפה, כולנו יודעים את התפקיד שלנו, וכשנעבוד בהגנה נהיה הרבה יותר טובים".

טרה סימונס, שהמשיך את הפורמה המצוינת עם 20 נקודות קלילות, 18 מהן במחצית הראשונה, הוסיף: "רצינו לשחק חזק, כי עפולה הגיעה אחרי ניצחון במשחק האחרון, וידענו מה הם יכולים לעשות. אני לא מודאג לגבי כמה אני קולע, אני רק רוצה להשיג ניצחונות. יש לנו הרבה שחקנים טובים, וכל אחד יכול לקלוע".

רבי מודע להבדלי הרמות

המאמן המפסיד, אלי רבי, עמד לצד החבורה שלו. כזכור, עפולה שיחקה הערב ללא ניר כהן המורחק, כשגם ג'ייקאוב ג'אקס, הזר החדש שהגיע במקום אשאנטה ג'ונסון, לא היה בסגל. "התפקיד שלי הוא להחמיר עם השחקנים, אבל אני חושב שהיה להם מאוד קשה היום", אמר רבי בסיום.

"לירושלים היה יתרון בריבאונד וידענו את זה, אבל הם גם קלעו טוב מהשלוש וזו בעיה. אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים. מי שמבין כדורסל רואה שזה לא בר השוואה, יש פערים שהיה קשה לסגור היום".

ניצן חנוכי, שלדקות ספורות עשה שינוי מסוים מהספסל של עפולה, הוסיף: "לא הופענו למשחק. יצאנו מהר מאוד מהשיטה וממה שתכננו לעשות. אמנם היינו בהרכב חסר, אבל זה לא תירוץ, כי הסגל הקיים יכול היה לעשות יותר. בשבוע הבא אנחנו מארחים את חיפה למשחק קשה, והוכחנו כבר בעבר שאפשר לנצח כל קבוצה אצלנו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully