וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוקרן חזרה לנצח. ובגדול

אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, לוקרן הביסה 0:5 את מוסקרון. תבוסה ללויטה עם ואלוויק. קלינגר הפסיד לאקסית

אוהד לויטה וקבוצתו ההולנדית ואלוויק הובסו הערב (שבת) 3:0 במשחק החוץ מול ונלו במסגרת המחזור ה-17. השוער הישראלי שיחק 90 דקות במדי קבוצתו שממשיכה בדהירה שלה לעבר הליגה השנייה בהולנד. היה זה הפסדה ה-14 של ואלוויק העונה (לצד שלושה ניצחונות) והיא שקועה עמוק במקום האחרון.

על לויטה עבר עוד ערב עמוס עם תנועה ערה בכיוון השער שלו. אדיל אווסאר כבש את השער הראשון בדקה ה-17 ומייקל טימיסלה הכפיל כעבור חמש דקות. ואלוויק הגיעה למספר מצבים, אבל לא הצליחה לכבוש ולחזור למשחק כשגם לויטה מנע שערים נוספים עד שבדה ה-78 קן לימנס הבלגי חתם עוד ערב עגום עבור ואלוויק.

*** בקפריסין נפתח היום המחזור ה-13. א.א.ל לימסול, קבוצתו של ניר קלינגר, ספגה הפסד כואב 1:0 מול פאפוס, קבוצתו הקודמת של הישראלי. אנדרסון הברזילאי כבש את שער הניצחון שתי דקות בתוך תוספת הזמן. אפולון לימסול עלתה זמנית למקום הראשון בזכות ניצחון ביתי 0:1 על אפופ. משה מישאלוב שוב לא שותף במשחק.

לוקרן פירקה את התחמושת

למשחק החוץ מול מוסקרון הגיעה לוקרן עם רצף לא מחמיא של שמונה משחקים ללא ניצחון ושישה ללא שער זכות. אלא שהערב הכל התפוצץ והלך חלק עבור ג'קי מאתיסן, שרשם ניצחון בכורה מאז החליף את אכלסנדר ינקוביץ' הסרבי. ולא סתם ניצחון - 0:5 ענק, שאולי יחזיר את הקבוצה למסלול הנכון.

האיש של המשחק היה החלוץ הפולני דויד יאנצ'יק שכבש שלושער במחצית הראשונה (6, 25, 41). מריו צ'רביץ' (50) ואוליבייה דול (78) השלימו. יואב זיו ואבי סטרול השלימו 90 דקות. עומר גולן נכנס כמחליף ל-11 הדקות האחרונות. לוקרן עדיין שקועה מתחת לקו האדום ורחוקה נקודה אחת משרלרואה במקום ה-14.

*** רמי גרשון לא נכלל הערב בסגל סטנדרד ליאז' שהפסידה בביתה 1:0 לרוסלארה, האחרונה בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully