וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שחקני הקו השני

שערים של שחקני ההגנה, היינצה וטאיוו, סידרו למארסיי 0:2 על בולון ומקום שני. לרואה חזר מפציעה, ראן ניצחה 1:2 בנאנסי

24 שעות לפני משחק העונה בו תארח ליון את האלופה בורדו מחר (ראשון, 22:00, 5+ לייב), ניסו הערב חלק מהרודפות אחר המוליכה לצמצם פערים, במחזור שפוצל לשניים בשל משחקי ההשלמה שנערכו באמצע השבוע. מארסיי הסתדרה בבית מול בולון עם 0:2 קל ותפסה את המקום השני, ואלנסיין נוצחה 2:1 בלה מאן והמשחק בין לוריין לאוקזר הסתיים ב-0:0 מאכזב. ראן רשמה ניצחון חוץ, 1:2 בנאנסי.

מארסיי - בולון 0:2

אחרי ההדחה מליגת האלופות והפציעה של ממאדו נינאנג שייעדר בחודש הקרוב, מארסיי אירחה את בולון מהתחתית כשהיא פייבוריטית ברורה להשיג ניצחון, אבל עם חששות לגבי התפוקה של החלק ההתקפי ללא הקפטן הסנגלי. אחרי מחצית מאופסת בה מארסיי לא הפסיקה להחמיץ, הגיעה הדקה ה-48 ועימה נגיחה של גבריאל היינצה לרשת אחרי קרן של בנואה שיירו. שש דקות לאחר מכן שוב היה זה שחקן הגנה שכבש, כשהפעם לוצ'ו גונזאלס הוכשל ברחבה ולא ניגש לבעוט (זכר להחמצה מול ריאל) כך שטאייה טאיוו הניגרי התכבד בראשון שלו העונה. מארסיי במקום השני.

לוריין - אוקזר 0:0

קרב הצמרת בצפון-מערב צרפת הסתיים ללא שערים ועם חלוקת נקודות ושתי הקבוצות איבדו מעט גובה בגלל התוצאות האחרות, כשאוקזר לפחות מתנחמת בכך שהיא עצרה רצף של שני הפסדים. הקבוצה המקומית הייתה יותר מסוכנת והגבירה את הלחץ לקראת הסיום, אבל יאזיד מנסורי ופרנקו סוסה לא הצליחו להכניע את אוליבייה סוראן ולורן קוסיילני בעט לקורה שתי דקות לסיום.

לה מאן - ואלנסיין 1:2

המדורגת שלישית ערב המחזור יצאה ללה מאן ופגשה את הקבוצה הביתית עם מאמנה החדש-ישן, ארנו קורמייה. ואלנסיין היא קבוצת החוץ הטובה בליגה ואילו לה מאן הגיעה אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון ובמרחק שש נקודות מחוף מבטחים. ההתלהבות הייתה בפתיחה עם הביתיים, ובדקה ה-29 נגח סבסטיאן קורשיה לרשת אחרי הגבהה של מודיבו מאיגה, אבל ארבע דקות לאחר מכן איזן גאל דאניק האורח. מאיגה הורחק לפני הירידה למחצית, אבל חבריו נלחמו והשיגו את שער הניצחון מבעיטה חופשית נהדרת של אנתוני לה טאלק בדקה ה-90.

נאנסי - ראן 2:1

ז'רום לרואה חזר אחרי חודשיים של היעדרות בשל השבר בעצם הלחי, עלה בהפסקה במצב של פיגור 1:0 מול נאנסי והיווה חלק במהפך של ראן, יחד עם ג'ימי בריאן, ששב מתקופה של תשעה חודשים מחוץ למגרשים. ז'וליאן פרה העלה את נאנסי ליתרון בדקה ה-41, אבל שער עצמי של בקארי טראורה בדקה ה-49 קבע שיוויון. אנדרה לואיז החמיץ פנדל עבור המארחים בדקה ה-63, חברו למרכז ההגנה דמיאן מקאלוסו הורחק מיד לאחר מכן וכך בריאן התפנה לבשל לסילבן מרבו את שער הניצחון בדקה ה-70.

משחק נוסף:

לאנס - ניס 0:2
ללאנס: קנגה אקלה (19), טופילו מאולידה (36). ממאדו בגאיוקו מניס הורחק (48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully