וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיב"א אישרה: בלאט ורוסיה יהיו באליפות העולם

נבחרתו של בלאט תצטרף לנבחרותיהן של גרמניה, ליטא ולבנון, שזכו בכרטיסים לאליפות שתיערך בטורקיה. בריטניה בחוץ

חדשות טובות לדייויד בלאט ונבחרת רוסיה: לאחר ההופעה המגומגמת באליפות אירופה, במהלכה איבדה את התואר, קיבלה רוסיה את הכרטיס לאליפות העולם, שתתקיים בטורקיה בספטמבר שנה הבאה. 4 כרטיסים היו פנויים, ובפיב"א בחנו בחודשים האחרונים את בקשתן של לא פחות מ-17 נבחרות שטענו כי מקומן באליפות העולם. לבסוף הוחלט על אלופת אירופה היוצאת, רוסיה, על נבחרת גרמניה, ליטא ושכנתנו, לבנון.

נבחרתו של בלאט כזכור סיימה את הבית המוקדם שלה באליפות אירופה עם 3 ניצחונות ו-2 הפסדים, אבל סיימה לבסוף רק במקום ה-7 בטורניר. גרמניה העמידה נבחרת ללא דירק נוביצקי, והראתה שגם בלעדיו, יש לה לא מעט כישרון. ליטא לעומת זאת סיימה אליפות מאכזבת מאוד עם מאזן 5:1, אבל קיבלה את הכרטיס בגלל הסגל שלה וההישגים שלה בשנים האחרונות.

מי שיצאה מאוכזבת מכולן היא נבחרת בריטניה, שניסתה במשך תקופה ארוכה לשכנע את פיב"א שמקומה באליפות העולם, ובכך להגדיל את הסיכויים של הנבחרת להתמודד גם באולימפיאדת לונדון 2012. אלא שכאמור, פיב"א לא התרשמה, וכריס ספייס, יו"ר הנבחרת אמר בתגובה: "נהיה חייבים להשתפר בשנה הבאה כדי להגיע ללונדון, אבל אני בטוח כי אנחנו בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully