וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ספונסר חדש למועדון, הכסף יופנה לרכש

12.12.2009 / 19:31

חברת Metz הצטרפה כספונסרית, ויו"ר המועדון, בושינסקי כבר הצהיר: "הכספים יופנו לחיזוק וטיפוח הקבוצה הבוגרת"

מכבי תל אביב תתמודד ביום שני מול מ.ס. אשדוד, במשחק שיסגור את המחזור ה-13, אבל בקרב הצהובים כבר חושבים על העתיד, כשהיום (שבת) סיכם המועדון על חוזה עם חברת Metz, שתצטרף כספונסרית. יו"ר מכבי תל אביב, אביב בושינסקי, התייחס לשותפות באתר הרשמי של המועדון: "אני שמח ש-מץ מצטרפת לנותני החסות של מכבי תל אביב, ובכך מביעה אמון במותג ומכבדת אותו".

בושינסקי הוסיף ואמר: "עם הצטרפותה של מץ למכבי, אין ספק שהמועדון כמעט ומיקסם את פוטנציאל ההכנסות שלו מחסויות וללא ספק הפך למועדון המכניס ביותר בישראל בהיבט הזה. כספים אלה יופנו לחיזוק וטיפוח הקבוצה הבוגרת כבר בקרוב". זאב אייזן, מבעלי חברת מץ, אמר: "אני מאחל לשני הצדדים להגיע להישגים, הן במישור הספורטיבי והן במישור העסקי".

בתוך כך, ערכה הערב הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק ביום שני בבלומפילד. הצוות המקצועי תרגל את אותו הרכב שפתח בניצחון נגד מכבי חיפה, כאשר קפילוטו שוב יתופקד כבלם. איביצ'ה אילייב ועמנואל מאיוקה, שלא פתחו נגד נתניה בגלל מחלה, תורגלו בהרכב הפותח. באסיפת הוידאו שהתקיימה הקרין הצוות המקצועי קטעים ממשחק ההפסד לנתניה במחזור הקודם, כאשר הדגש היה על תקציר ערוך של כל העבירות והמשחק האגרסיבי שהפגינה נתניה, בניגוד לנרפות שהציגו שחקניו של אבי נמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully