וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאחה ויטוריה לא עוצרת

אחרי שניצחה את מכבי ת"א ביורוליג, ניצחה ויטוריה בבדאלונה 73:77, 0 נק' לאליהו. אולימפיאקוס הביסה את טריקאלה

אחרי שהגיעה ליד אליהו והשיגה ניצחון חוץ גדול על מכבי תל אביב, המשיכה קאחה ויטוריה במומנטום הנהדר גם הערב (שבת), כשהשיגה ניצחון חוץ נוסף, הפעם בליגה הספרדית על חובנטוד בדאלונה, 73:77. המשחק היה צמוד מאוד כבר מהפתיחה, כשאף קבוצה לא מצליחה לייצר בריחה, ולמחצית ירדה בדאלונה ביתרון 2.

אלא שלויטוריה היה את פרננדו סן אמטריו, שנהנה מערב גדול, וסחף את קבוצתו ליתרון 3 לקראת הרבע האחרון, בו הבטיחה ויטוריה את הניצחון. סן אמטריו הוליך את קלעי קבוצתו עם 26 נקודות ו-6 ריבאונדים, טיאגו ספליטר התעורר עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, בעוד ליאור אליהו שיחק רק 12 דקות ולא קלע. לבדאלונה: אנטוניו בואנו 20.

מה עוד אפשר להגיד על היכולת של אולימפיאקוס בתקופה האחרונה? האדומים, שהביסו את מלאגה במחזור האחרון ביורוליג, המשיכו להציג כדורסל עילאי בליגה, ומחצו בביתם ללא קושי את טריקאלה המסכנה, 73:107. האורחים עוד הצליחו למצוא את הטבעת ברבע הראשון, בו פיגרו רק ב-6, אבל ברבע השני התעוררו שחקניו של ינאקיס, ובמחצית ההפרש כבר עמד על 11. המומנטום באדום נמשך בפתיחת המחצית, כשאולימפיאקוס רצה ל-14:29, ולא הורידה את הרגל מהגז עד לסיום. מילוש תאודוסיץ' הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 20 נקודות, לינאס קלייזה הוסיף 17, בעוד יותם הלפרין הסתפק הפעם במשחק רגוע של 7 נקודות. לטריקאלה: איי ג'יי אברמס 17.

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, מארוסי, שניצחה השבוע את לובליאנה והשאירה לעצמה סיכוי להעפיל לטופ 16, חזרה לליגה היוונית עם ניצחון חשוב מבחינתה על פאניוניוס 65:71. שחקניו של ג'ורג'יוס ברצ'וקס רשמו ניצחון שישי העונה (משמונה משחקים) והתקרבו עוד יותר לצמרת הגבוהה.

מארוסי שמרה בכל אחד מהרבעים על היתרון ואל המחצית היא ירדה ב-30:33, כשהמומנטום החיובי נמשך גם במחצית השנייה לעבר הניצחון, הרבה בזכות מיכאליס פלקאנוס, שסיים עם 15 נקודות. איגור מילוסביץ' קלע 12. אצל המפסידה בלט בעיקר זוראן ארצג, שסיים עם 28 נקודות. במשחקים נוספים: לאריסה - קולוסוס 74:70, פאנליניוס - א.א.ק אתונה 70:79.

זאדאר, המשחקת בבית של הפועל ירושלים ביורוקאפ, השחגה ניצחון נוסף בליגה האדריאטית, 83:89 על הכוכב האדום בלגרד. זאדאר פתחה מצויין והוליכה לאורך כל המחצית הראשונה, אותה סיימה ביתרון 7. הכוכב האדום הצליחה לצמק מעט ברבע השלישי, אבל זאדאר לא מעדה, והצליחה לשמור על הניצחון. הרווייה פריץ' הוליך את קלעי זאדאר עם 15 נקודות, בעוד רוק סטיפצ'ביץ' קלע 12. לכוכב האדום: נמנייה בייליצ'ה 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully