וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר לוי: "מבחינה חוקתית, לא נותרה לי ברירה"

השופט תלה את ביטול המשחק בין הפועל ת"א והפועל עכו בשלוליות הגדולות ליד דגלי הקרן. גוטמן: "זו החלטה נכונה"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

המשחק בין הפועל עכו להפועל תל אביב לא יתקיים בשל תנאי מזג אוויר קשים באצטדיון בנצרת עילית. השופט מאיר לוי התלבט דקות ארוכות לפני שקיבל את ההחלטה, אך משראה כי נקודת הקרן מוצפת החליט לא לאשר את קיומו של המשחק, שיתקיים במועד אחר. ליגת העל בסוף שנת 2009 שוב מתגלה במערומיה.

הגשם השוטף שלא הפסיק לרדת גרם לשלוליות ענק במגרש ובעיקר בנקודות הקרן. השופט לוי החליט בתחילה לאשר את קיום המשחק, אך רגע לפני השריקה שינה את דעתו והורה על דחייה. לוי המתין כרבע שעה ובינתיים אנשי האצטדיון עשו מאמצים לגרוף את המים באמצעות מטאטאים ופחים. בסופו של דבר, אחרי שראה כי המצב לא השתפר, החליט לוי סופית כי המשחק לא יתקיים.

מאיר לוי, יחד עם המשקיף סוהיל דאוד, היו על קו הטלפון עם גורמים בהתאחדות לכדורגל, ביניהם המנכ"ל אורי שילה והאחראי על משחקי הליגות ניר ינקלביץ' וביחד הם קיבלו את ההחלטה. בזמן שהשופט עשה את הסיור האחרון הלך אתו עוזר מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס ואמר לו: "אי אפשר לשחק כאן, זה מגרש לא ראוי". מאמן עכו, ירון הוכנבוים, מהצד השני, אמר לשופט: "אפשר להזיז את המים". בסופו של דבר, הפועל תל אביב השיגה את מבוקשה: המשחק בוטל וסכנת פציעות אפשרית לקראת המבורג הוסרה.

לוי: "מבחינה חוקתית, לא נותרה לי ברירה"

מאיר לוי הסביר את החלטתו ואמר: "החלטנו לבטל את המשחק מסיבה אחת פשוטה: מבחינת חוקה, אי אפשר לבצע כדור קרן. העסק שם נראה כבריכה, אין סימנים, ובמידה ויהיה כדור קרן, שמבחינת החוק גם אי אפשר להזיז לצד השני, אי אפשר לבצע אותו מבחינה חוקתית. לא נותרה לי ברירה".

השופט נשאל על החלטתו המוקדמת לקיים את המשחק כרגיל שעה לפני שריקת הפתיחה, ואמר: "בבדיקה לפני שעה כל המים היו בתוך המגרש. כשזה התנקז לצידי המגרש התוצאה היא שאי אפשר להוציא כדור קרן או חוץ, ויש לנו בעיה".

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, בירך על ההחלטה: "אני חושב שהשופט קיבל החלטה נכונה משום שאי שאפשר לשחק כדורגל במגרש כזה. אמרו לנו שדוחים את המשחק ברבע שעה, זה אחרי שהשחקנים היו במצב שהם מוכנים. אנחנו מקבלים מה שאומרים לנו, אבל אני חושב שמאיר לוי קיבל החלטה נכונה".

אבוקסיס הוסיף: "עצוב לי כשזה קורה בעידן כזה. ראיתי כבר מגרשים במצב יותר גרוע, אבל זה היה ליד דגל הקרן, היתה שם מנהרה של מים, ולמשחק לא היה ערך ספורטיבי". אגב, שני נציגים של המבורג, יריבת האדומים בליגה האירופית ביום חמישי, הגיעו לצפות במשחק ויצאו מאוכזבים מאי קיומו.

מאמן עכו, ירון הוכנבוים, דווקא נשמע מאוכזב: "כשהפועל תל אביב משחקת נגד עכו, אז התנאים יכולים לעזור לעכו. אמרו לנו שהמגרש פנטסטי והדשא מצוין ושהבעיה רק באזור של הקרן. רציתי שהמשחק יתקיים, אבל אנחנו מקבלים את ההחלטה באהבה. אין לי בעיה איתה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully