וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "אני בכושר הכי טוב שלי אי פעם"

כוכב מילאן סבור שהוא טוב יותר מאשר בתקופה בברצלונה: "דונגה לא יוכל להתעלם ממני". מאנצ'יני: "מוכן לבוא ליובה"

כל הסימנים מורים על כך, ועכשיו זה זה כבר נראה רשמי: רונאלדיניו חוזר לעצמו. הבריזלאי, שחקן השנה לשעבר, האיש שהחיוך שלו היה מהמפורסמים בעולם, דעך מעט בשנתיים האחרונות, אך העונה שוב מציג כושר משביע רצון במילאן תחת המאמן לאונרדו. "חזרתי להיות שוב השחקן שהייתי", אומר רונאלדיניו, "למעשה, אני אפילו טוב מאי פעם".

"אחרי שנה של הסתגלות, הכל הפך עבורי לקל יותר", אומר רונאלדיניו, שמשבח את לאונרדו על הקאמבק שלו: "אני בקשר מצוין איתו, אנחנו מדברים על הכל. מעולם לא היה לי קשר כל כך טוב עם מאמן. היו לי בקריירה הרבה מאוד טקטיקנים שעבדו איתי, כולל ונדרליי לושמבורגו ופיל סקולארי".

עכשיו רונאלדיניו כבר חולם לחזור לסגל הברזילאי ולקחת חלק במונדיאל. "אני רוצה לשחק בעוד שני מונדיאלים", אומר הכוכב, "איך דונגה יוכל להתעלם ממני אם אני אמשיך להציג את הכושר הזה?. אני מקווה שיהיה לי חלק במרכזי בגביע העולמי הקרוב".

פרארה: "לא אתפטר!"

מאמן יובנטוס צ'ירו פרארה דחה את השמועות לפיהן הוא עומד להתפטר מתפקידו. אחרי ההדחה מגביע האלופות, שהגיעה אחרי תבוסה ביתית 4:1 לבאיירן מינכן (ההפסד הביתי הכי גדול של הקבוצה באירופה מאז 1967), הלחץ על המאמן רק גבר וגבר. "קוריירו דלו ספורט" כבר דיווח כי אם יובנטוס לא תנצח הערב את בארי (21:30, אין שידור), פרארה יפוטר. כשהמאמן נשאל אם תפקידו בסכנה, אמר בפירוש: "לא".

כשנשאל אם שקל או ישקול להתפטר, הביט פרארה בפרצופיהם של העיתונאים, ואמר בנחרצות: "לעולם לא". "אנשים חזקים ואינטליגנטים צריכים להגיב למצב, ולא לברוח ממנו", אמר פרארה, "בטוב וברע עלינו להתמודד עם הביקורת ולהמשיך בדרכנו. לפעמים ביקורת היא נכונה, אבל לפעמים עיתונאים כותבים דברים רק בשביל להשמיע ביקורת".

אגב, "טוטוספורט" מדווח היום כי המועמד העיקרי להחליף את פרארה הוא רוברטו מנצ'יני. אתמול, כשנשאל מנצ'יני בנושא, הוא אמר: "אם יובה תרצה אותי, אני מוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully