וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה 0:4 את הפועל פתח תקוה

כמו מרשם רופא קיבלה מכבי חיפה את הפועל פתח תקוה החלשה אחרי הקמפיין המביך בליגת האלופות והפציעה של יניב קטן, והתאוששה עם 0:4 קליל שהחזיר את הפער מהפועל תל אביב לתשע נקודות. גולסה (28), רפאלוב (32) וארבייטמן (44, 60) חגגו באורווה

אם יש דבר שמכבי חיפה רצתה אחרי הקמפיין המביך בליגת האלופות זה רק ניצחון. ההיסטוריה שהירוקים עשו השבוע באירופה גרמו ללא מעט חששות שמא הדבר ישפיע על היכולת שלהם בליגה, ולמרות שעדיין מוקדם לדבר על המסקנות והתוצאות, נראה שלפחות בינתיים הדברים חוזרים להיות כמו שהיו קודם, כשהערב (שבת) הם הביסו 0:4 במשחק קליל במיוחד את הפועל פתח תקוה, שמצידה נראית כמועמדת הדי בטוחה להיפרד מהליגה בתום העונה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. איתי חסיד
אחרי דקות חלשות, הגיע גשם השערים. שחקני חיפה חוגגים עוד שער באורווה/איתי חסיד

ללא יניב קטן, שעדיין פצוע, חיפה ביקשה לנסות להגדיל את הפער מהפועל תל אביב לתשע נקודות, אחרי שמשחקם של האדומים נגד הפועל עכו נדחה. ההתחלה אמנם נראתה כמו נגד בני סכנין, כלומר ריקה מהזדמנויות ומצבים ליד השער, אבל ההמשך היה אחר לגמרי. אלא שבדקה ה-28 אייל גולסה פרץ את ההגנה של פתח תקוה עם שער ראשון, שהוליד מהר מאוד שניים נוספים של ליאור רפאלוב בבעיטה חופשית ושל שלומי ארבייטמן בנגיחה. באותן דקות פתח תקוה פשוט עשתה את כל הטעויות האפשריות בחלק האחורי ואיפשרה לחיפה ליזום ולהבקיע. ההמשך היה שייך גם כן לחיפה, כשארבייטמן הצליח להעלות את מניין שעריו ל-13.

אלא שחיפה מבינה שהליגה שלה היא ממש לא פתח תקוה, וכבר בשבועיים הקרובים יצפו לה שתי יריבות שיהוו מדד רציני להמשך העונה שלה כשהיא תפגוש את בני יהודה והפועל חיפה במשחקים שישלימו את הסיבוב הראשון. בפתח תקוה מבינים שההגנה דורשת חיזוק מיידי כדי לשרוד אחרי שהקבוצה ספגה כבר 27 שערים וגם החלק ההתקפי נראה רע ולא מעודד לקראת המשך הליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 8 - עוסמן בשירו השאיר כדור מצוין לג'ונתן אסוס, שלקח את הבעיטה ובעט רע מעל השער של ניר דוידוביץ'.

דקה 28 - גול! מהלך ראשון נכון של הירוקים הסתיים עם שער כשהגבהה של פיטר מסיללה מצד שמאל עברה דרך הראש של ולדימיר דבאלישווילי, שהשאיר לאייל גולסה, וזה הניף רגל ששלפה כדור מצוין לשער. 0:1 לחיפה.

דקה 32 - גול! בעיטה חופשית של ליאור רפאלוב מ-22 מטר הסתובבה לשערו של צליל חתוכה, שעמידה לא נכונה שלו מנעה ממנו לעצור כדור לא מסוכן. 0:2 לחיפה.

דקה 37 - טעות של עלי עותמאן בהגנה הובילה לבעיטה של גיא צרפתי, שניסה את מזלו מרחוק אבל הכדור שלו עבר ליד השער.

דקה 40 - עותמאן עם פעולה התקפית מצוינת מצד ימין הביאה למסירה למרכז הרחבה אל שלומי ארבייטמן, שעשה את הסיבוב, אבל סחט רק הדיפה מחתוכה.

דקה 44 - גול! פתח תקוה המשיכה להפקיר את ההגנה ושילמה ביוקר כשהגבהה מדודה של עותמאן מצאה את הראש של ארבייטמן, שכבש בנגיחה את השלישי, 0:3 לחיפה.

דקה 47 - עלי עותמאן חדר לרחבה וספק הוכשל על ידי המגן השמאלי של פתח תקוה, ג'ורג' גברו, אבל איתן תבריזי סימן לשחקנים להמשיך.

דקה 60 - גול! גולסה השאיר למסיללה בצד שמאל כדור, אותו מסר המגן השמאלי למרכז אל ארבייטמן, שהמשיך את הכדור פנימה וקבע 0:4 לחיפה.

דקה 67 - צרפתי ניצל חור ענק בהגנה של הירוקים, כשמצא את עצמו לבד מול ניר דוידוביץ', אבל שלח כדור לא מספיק חזק, שנהדף מקו השער על ידי דקל קינן.

דקה 77 - כדור חופשי של ליאור רפאלוב מ-18 מטר סובב ועבר במעט את השער של חתוכה.

דקה 83 - דור הלוי ביצע עבירה חריפה על ארבייטמן וראה כרטיס אדום ישיר למרות שקיבל קודם לכן צהוב. פתח תקוה עם עשרה שחקנים.

הרכב הפועל פתח תקוה: צליל חתוכה, אסי בוזגלו, גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' ג'ברו, עידן סרור (דור הלוי 46 - הורחק 83), ג'ונתן אסוס, קובי דג'אני (גיא לוי 69), גיא צרפתי, ארמון בן נעים (איימן אבו סלאח 46), עוסמן בשירו.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עותמאן, ז'ורז'ה טשיירה, דקל קינן, פיטר מסיללה (אייל משומר 71), ג'ון קולמה, בירם כיאל (טיאגו דוטרה 68), ליאור רפאלוב, אייל גולסה, ולדימיר דבאלישווילי (מוחמד גדיר 52), שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully