וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ניצחה את מכבי פ"ת 0:2

הפועל חיפה סיימה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון עם 0:2 על מכבי פ"ת המאכזבת. סביטי ליפנייה (20) וערן לוי (72) כבשו

אחרי שהשיגה נקודה אחת משבעת המשחקים האחרונים, הפועל חיפה חזרה למסלול הניצחונות וגברה 0:2 במגרשה על מכבי פתח תקוה. במפגש בין שתי קבוצות במשבר עמוק ניצחה דווקא זו שנתנה גיבוי למאמן מזו שביצעה החלפת מאמן. פרדי דוד, מחליפו של רוני לוי, סגר משחק שלישי בקבוצה בהם השיג נקודה אחת בלבד.

שלומי דורה ביצע מיני מהפכה בהרכב כשויתר על ערן לוי ועדן בן בסט והאדומים פתחו נהדר. דקות טובות של לחץ הובילו לשער נגיחה של הבלם סביטי ליפנייה לאחר כדור קרן של הישאם כיוואן, שהחליף את לוי בהרכב. במחצית השניה שלח דורה למגרש את בן בסט ולוי. האחרון ניצל בישול שני של כיוואן 60 שניות לאחר שנכנס על מנת לחתום את התוצאה בדקה ה-72.

הצופים בקרית אליעזר ראו משחק חלש. דורה יקווה שהניצחון ישחרר את שחקניו להציג את היכולת המוכרת מפתיחת העונה. האורחים נמצאים במצב קשה יותר. הקבוצה של פרדי דוד נראתה אפאטית ולמרות מספר מצבים להשוות, הציגה יכולת חלשה שהצדיקה את המקום בתחתית הרותחת, שרק תלך ותהפוך ללוהטת יותר בסיבוב השני. דוד יכול להתנחם בכך שהיריבות לתחתית הפסידו גם כן. אלא שמקבוצה כמו מכבי פתח תקוה אפשר וצריך לצפות ליותר.

במשחק ציינו אוהדי הפועל חיפה שמונה שנים למותו של הבעלים לשעבר רובי שפירא. דגל ענק לזכרו נפרש על פני יציא ג' בקרית אליעזר.

הרכב הפועל חיפה: גליל בן שנן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, הישאם כיוואן (גל אראל, 83), אמיר אבו ניל (עדן בן בסט, 55), ירו בלו (ערן לוי, 71).

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, אסי משיח, מוראד מגמאדוב, אבי יחיאל, קובי גנון, דן רומן (עומר דמארי, 52), ונצ'ו טריאנוב (ניצן דמארי, 64), אורי לוזון, עומר בוקסנבוים, דובב גבאי, טומיסלאב בוסיץ' (דני פרדה, 52).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully