וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: ג'נטילה התפטר, בלאט מועמד להחליפו

פרננדו ג'נטילה, מאמן וירטוס רומא מהבית של מכבי ביורוליג, עזב בעקבות שרשרת ההפסדים. גם רפשה מועמד להחליפו

חילופי מאמנים ראשונים בבית של מכבי תל אביב ביורוליג. פרננדו ג'נטילה, מאמנה של וירטוס רומא, החליט להתפטר אמש (שישי), מתפקידו ובקבוצה האיטלקית עסוקים בלמצוא לו מחליף כרגע.

ג'נטילה דווקא פתח את העונה בצורה טובה עם שלושה ניצחונות רצופים, אך מאז ההפסד למכבי תל אביב בהארכה, לא הצליחו הרומאים לנצח משחק ביורוליג, וגם בליגה המקומית הצליחה רומא לנצח שלושה משחקים בלבד אל מול שישה הפסדים.

עוזרו של ג'נטילה, ג'ינארו די קרלו, יעמוד על הקווים במשחק הקרוב של רומא מול טראמו. בינתיים מספר מאמנים עלו כמועמדים להחליפו, כשהשם הבולט מביניהם הוא דיוויד בלאט. בנוסף לבלאט גם יסמין רפשה, זארה מרקובסקי ואטילו קאחה הוזכרו כמועמדים.

נשיא הקבוצה, קלאודיו טוטי, פירסם הודעה לאחר התפטרותו של המאמן ובה כתב בין השאר: "אני עצוב וממורמר. אנחנו מתכוונים ללכת קדימה עם מאמן אחר ואנחנו מאמינים שעוד לא איבדנו את ההזדמנות שלנו. אני אישית אמשיך לעשות הכל בשביל המועדון ובשביל ההצלחה שלו".

* צביקה שרף רשם אמש הפסד נוסף כמאמן ספרטק סנט פטרסבורג, הפעם 85:78 לדימנו מוסקבה החזקה. 36 נקודות גדולות של לבנס פילדס לא הספיקו לשרף, כשמנגד קלעו סרגי מוניה וסרגי ביקוב 23 כל אחד למנצחים, שגם הם פתחו את העונה בצורה לא מוצלחת במיוחד. ספרטק ממשיכה לנעול את הטבלה הרוסית אחרי שבעה מחזורים, עם אפס נצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully