וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית ארד לגל נבו באליפות אירופה בבריכות קצרות

סיים שלישי ב-400 מטרים מעורב אישי, עם זמן של 4:00.55 דקות. לאסלו צה זכה בזהב. פלגריני תפרוש אחרי לונדון 2012

היגה מצוין לשחיין הישראלי גל נבו, שזכה היום (שישי) במדליית ארד במשחה ל-400 מטרים מעורב אישי, באליפות אירופה לבריכות קצרות הנערכת באיסטנבול.

לאחר שאמש סיים במקום החמישי בחצי המרחק, גמר ה-200 מטרים מעורב אישי, התקדם היום נבו שני מקומות אל עבר הפודיום המכובד. נבו סיים את מקצה הגמר בזמן של 4:00.55 דקות, שיפור של יותר משלוש שניות משיאו האישי. זאת לאחר שגם במוקדמות השיג תוצאה טובה מאוד של 4:03.42 דקות. התוצאה שקבע נבו הגמר מהירה ביותר מ-10 שניות מהשיא הישראלי של מיקי חליקה, אבל היא לא תוכר עקב השימוש בחליפה המהירה.

השחיין ההונגרי לאסלו צה זכה במדליית הזהב כאשר קבע שיא עולם של 3:57.27 דקות. גם במדליית הכסף זכה הונגרי, דויד ורצטו, שהגיע 45 מאיות השנייה לפני נבו, ועצר את השעונים בזמן של 4:00.10 דקות.

נבו: "אחרי אתמול הייתי אופטימי"

לאחר הגמר אמר גל נבו לוואלה! ספורט: "ההרגשה היא כמובן מצוינת. אני יודע שבדרך כלל ב-400 מטרים אני משיג תוצאות טובות, ואחרי המשחה של אתמול הייתי אופטימי. קודם כל קיוויתי לעבור את המוקדמות בשלום ואז חשבתי על הגמר".

לגבי התוצאה המצוינת שקבע נבו הוא אמר: "האמת שהתוצאה הפתיעה אותי מאוד. זו לא תחרות מטרה גדולה שעושים אליה הכנה מלאה, אלא 'חצי הכנה' ובשביל תחרות כזו זו תוצאה מצוינת. מפתיעה מאוד.

"אני מתחרה עם ורצטו מגיל 16, ובפעם הזו הגעתי אליו הכי קרוב", הוסיף נבו, שכבר מסתכל אל עבר התחרות הבאה הגדולה: "אחרי איסטנבול אנחנו כבר מכוונים לתחרות החשובה הגדולה, אליפות אירופה בבריכות ארוכות שתיערך בבודפשט".

פלגריני תפרוש אחרי לונדון 2012

השחיינית האיטלקייה פדריקה פלגריני מתכננת לתלות את בגד היום לאחר אולימפיאדת לונדון 2012, כך אמרה היום (שישי) מדליסטית הזהב באולימפיאדה ובאליפות העולם לעיתון 'גאזטה דלו ספורט'.

פלגריני, שניצחה ב-200 ו-400 מטרים חופשי באליפות העולם שנערכה בקיץ בעיר הבירה של מדינתה, רומא, וזכתה במדליית זהב במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, אמרה שהיא תמצא לעצמה תמריצים שיניעו אותה עד האולימפיאדה בלונדון. "זה יהיה קשה, אבל אני חייבת לעשות זאת לפני שאני חותמת את הקריירה שלי בלונדון ומקימה משפחה", אמר האיטלקייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • גל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully