וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ ניצחה בדרבי את הפועל 21:23

הקבוצה של גלעד מאור נשארה מושלמת, לאחר שניצחה 21:23 בדרבי של עיר היין את הפועל. מאור: "אני שועל קרבות ותיק"

הקרב הגדול של ליגת הכדוריד בין מכבי ראשון לציון ליריבתה העירונית, הפועל, הסתיים כשידה של מכבי על העליונה עם ניצחון 21:23. מכבי ממשיכה להיות היחידה המושלמת בליגה כשהיא עם תשעה ניצחונות, בעוד האדומים מעיר היין עם מאזן של 2:9.

הקבוצה של גלעד מאור פתחה טוב ועלתה ליתרון 1:5, הפועל המשיכה לרדוף אחרי הצהובים, וכשנותרו שבע דקות לסיום המחצית הראשונה היא צמצמה ל-10:9. עד ההפסקה מכבי שוב פתחה פער קטן וירדה לחדרי ההלבשה עם 10:14.

המשחק המשיך להיות צמוד, כשהקבוצה של וובה זייקמן רודפת אחרי מכבי ולא מצליחה להעביר את היתרון לידיה. כשנותרו חמש דקות לסיום נותרה מכבי בארבעה שחקנים, אך עדיין שמרה על היתרון, בדרך לניצחון מרשים 21:23 ולשמירה על המאזן המושלם שלה.

את מכבי הובילו בשערים אריאל רוזנטל, שסיים את המשחק עם 6 שערים. הקפטן יואב נאמן כבש 5 שערים ויוהאן רושקה עם 4. עידן מימון הוביל את האדומים עם 7 שערים.

בסיום המשחק אמר מאור: "פעם ראשונה, אחרי הרבה זמן, שמכבי ראשון לציון ניצחה משחק דרך ההגנה. כשהובלנו 10:15 במחצית השנייה היינו צריכים להכריע את המשחק. אני מרוצה מהתוצאה, אבל אני לא מסתכל על הטבלה, אני שועל קרבות ותיק. אמרו שמכבי לא יכולה להתפוצץ, אז היא יכולה. מכבי זו קבוצה שמתאמנת טוב, מנוהלת טוב ויש לה שחקנים טובים. חסר לנו עוד קצת, אבל אנחנו יכולים להשתפר".

מלבד הדרבי, נערכו יתר משחקי המחזור, שסגרו את הסיבוב הראשון בליגת העל. עם תום הסיבוב, מתפצלת הליגה לשני בתים, עליון ותחתון, בני שש קבוצות כל אחד. בכל בית יתקיימו שני סיבובים של חמישה מחזורים כל אחד.

מכבי קרית מוצקין ניצחה את עירוני פתח תקוה 28:30 (בחוץ), אס"א תל אביב הביסה 22:36 את מכבי רעננה (בחוץ), בני הרצליה ניצחה 27:31 את א.כ. נס ציונה, מכבי תל אביב גברה על מכבי קרית שרת חולון 24:35 וא.ס. רמת השרון התקשתה נגד הפועל רמת גן, אבל סיימה עם 30:31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully