וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט שורד

מנג'ר פורטסמות מאמין שקבוצתו יכולה להיחלץ מהתחתית ("אפשר לעשות זאת"), ועדיין לא רוצה לסכן את דייויד ג'יימס

מנג'ר פורטסמות אברהם גרנט מתכונן למשחק הליגה, השלישי שלו עם קבוצתו החדשה, כשזו תצא למשחק חוץ קשה נגד סנדרלנד במסגרת המחזור ה-16. גרנט התראיין היום (שישי) , ונשמע בטוח ביכולתה של הקבוצה להתרחק מאזור הסכנה במהרה. כזכור, פומפי שקועה בתחתית הטבלה עם 10 נקודות, לאחר שבמחזור הקודם השיגה ניצחון ראשון בעידן גרנט, 0:2 על בארנלי בפראטון פארק.

"אנחנו צריכים עד סוף חודש ינואר למצב בו אנחנו כבר נמצאים רחוק מהתחתית", פרש גרנט את משנת ההינצלות של קבוצתו. "אנחנו רוצים להיות בסיטואציה טובה יותר ממה שאנחנו כעת עד סוף החודש הבא. אני חושב שאנחנו יכולים לעשות זאת. אנחנו צריכים לחשוב על כל משחק ומשחק בנפרד אבל גם מעבר לכך".

מה שמפיח הרבה עידוד ותקווה בקבוצה היא חזרתו הצפויה של השוער הוותיק דייויד ג'יימס אל בין הקורות. ג'יימס, שהחלים מפציעה בשוק, יחזור כנראה להרכב הקבוצה ויחליף את אסמיר בגוביץ', אלא שגרנט לא ממהר לקחת סיכונים. "אני מקווה שהוא יהיה כשיר למשחק", אמר. "הוא שוער טוב ומנהיג מצוין. עם זאת, אני לא אוהב לסכן שחקנים בגלל שיש לנו עוד הרבה משחקים. אם סיכון יהיה כרוך בשיתופו, אז אני לא אעשה זאת. יש לנו עוד הרבה משחקים בשלושת השבועות הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully