וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - באר שבע: שער הגיא

גיא לוזון לא חושש ממעידה ביתית מול באר שבע (ש', 19:00), גיא עזורי ימשיך לתת קרדיט לליאור אסולין שיפתח בהרכב

בני יהודה סיימה ביום שישי את ההכנות לקראת משחק הבית בו תארח הקבוצה את הפועל באר שבע בבלומפילד (שבת, 19:00). במועדון מתייחסים לחודש הקרוב כחודש קריטי שעשוי להשפיע רבות על המשך דרכה של הקבוצה בצמרת, שכן שלושה מארבעת המשחקים הקרובים ייערכו בבלומפילד, ובשכונה מקווים לצבור כמה שיותר נקודות לקראת המשך המאבקים בליגת העל. הזהובים מגיעים עם הרבה ביטחון למשחק, אחרי ניצחון החוץ נגד מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר.

הקשר חסן אבו זייד שהיה בספק למשחק בעקבות מתיחה בשריר הירך האחורי, נמצא כשיר והוא צפוי לפתוח לצידו של לירוי צעירי בקישור האחורי. המאמן גיא לוזון יאלץ להסתדר ללא הקשר הפצוע מהראן ראדי, שמחלים מקרע בשריר רגלו, וגם בלי הקרואטי סיניסיה ליניץ', שהורחק בשבוע שעבר נגד מכבי פתח תקווה.

למעט הרכבתו של אבו זייד במקומו של ליניץ', לא יהיו שינויים בהרכב הקבוצה. עוז ראלי יפתח בעמדת המגן הימני כאשר דין מורי ואיבן גארידו ישתפו כרגיל פעולה במרכז ההגנה. עומרי אפק יפתח בצד ימין של הקישור והקפטן אסי בלדוט בצד שמאל. פדרו גלבאן יתופקד לצידו של אלירן עטר בחוד ההתקפה.

המאמן גיא לוזון בהחלט מודע לחשיבות המשחק: "בבית אנחנו צריכים לבוא ולנצח כל קבוצה בכל משחק, אבל משחק זה או אחר לא קובע אם נהיה בצמרת או לא. מה שייקבע זה מה שנעשה בסיכום הכולל של כל המשחקים. המשחק הזה חשוב כמו כל משחק אחר ולא חשובה זהות היריבה".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, עומרי אפק, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

עזורי: "אל תתנו להם כבוד"

"אדבר קצת כדי שלא יהיה לכם מה להגיד לתקשורת, אדבר בעיקר על המשחק הקודם. במשחק הזה אתם צריכים להילחם כמו במשחק מול הפועל פתח תקוה. אל תתנו להם כבוד, כמו שנתתם להפועל פתח תקוה. צפו ב-DVD ושיהיה לכם שבת שלום", כך, באסיפת שחקנים קצרה מהרגיל, אמר גיא עזורי לחניכיו לפני המשחק מול בני יהודה. בהפועל באר שבע מודעים לעובדה שניצחון יכול לקרב את הקבוצה משמעותית למאבקי הצמרת. הפסד במשחק הזה עשוי שוב להרחיק את הקבוצה משם.

הבלם פבל פרגל צפוי לחזור להרכב הקבוצה לאחר פציעה. המגן השמאלי צפוי להיות שמעון הרוש והמאמן צפוי לפתוח עם שני חלוצים, שאחד מהם יהיה ליאור אסולין. נגד אסולין השמיע המאמן ביקורת באמצע השבוע, זאת משום שהחלוץ לא לחץ את ידו לאחר שהוחלף במשחק הקודם בחנן פדידה. אייל שן לא חש בטוב במהלך האימון היום אבל הסיכויים שיפתח בהרכב טובים. יוסי אופיר ישחק לצדו בקישור האחורי.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; מרכוס גלארסה, פבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו; ליאור אסולין, אוהד קדוסי (חנן פדידה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully