וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל רמת גן: דומב וחסן חוזרים להרכב

שני הוותיקים ינסו לעזור לאורדונים להתאושש מהתקופה הרעה. דודו ביטון עשוי לפתוח במקומו של כריסטיאנו דוס סנטוס

לפני שתצא לרצף משחקים קשה מול הפועל ת"א בבלומפילד, מכבי פ"ת, הפועל ב"ש ומכבי חיפה בקרית אליעזר, תנסה מחר (שבת) הפועל רעננה לתת לעצמה קצת אוויר לנשימה עם ניצחון ביתי על הפועל רמת גן (19:00), שיבטיח כי תחלוף על פני הקבוצה של יובל נעים. פחות מכך עלול להסתיים אפילו במקום האחרון. בעונה הקודמת לא הצליחו השתיים להגיע לידי הכרעה במפגשיהן בליגה הלאומית, כשבראשון שנערך ברעננה נפרדו בתיקו מאופס, אך בסיבוב השני במכתש ניצחו האורדונים 3:1, רק כדי להפסיד באותו מגרש 2:0 חודש לאחר מכן.

אלי כהן, שיפגוש את קבוצתו לשעבר איתה זכה בגביע המדינה ב-2003, אמנם התלונן לאחר ההפסד לבית"ר על נאיביות ההגנה, אך לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב. כריסטיאנו דוס סנטוס שסובל ממתיחה בשריר בספק למשחק ויעבור מבחן כשירות מחר. אם לא ימצא כשיר למשחק יהיה זה דודו ביטון שנקנס השבוע ב-12 אלף שקלים על יציאתו ללא אישור למבחנים בגרמניה שיתפוס את מקומו בהרכב.

שאול סמדג'ה הותיק ימשיך בין הקורות, כשלפניו בחוליית ההגנה רועי לוי, אבי סופר, איתי טואף ועמרי עטיה. איתי אלקסלסי וגילי קופר יפתחו במרכז המגרש כשמלפניהם סטיבן כהן ושניר שוקר. בחוד יפתחו רז כהן ודוס סנטוס או דודו ביטון.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, אבי סופר, איתי טואף, עמרי עטיה, איתי אלקסלסי, גיל קופר, סטיבן כהן, שניר שוקר, רז כהן, דודו ביטון (כריסטיאנו דוס סנטוס).

נעים: "אני מניח שחוסר המזל יתאזן"

הפועל רמת גן קיימה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק. הרמת גנים לא ניצחו בארבעת משחקיהם האחרונים וצברו רק 3 מתוך 12 נקודות אפשריות. במועדון מאמינים שניצחון מחר ייתן הרבה שקט ובטחון לקראת שני המשחקים הקשים שמצפים לקבוצה בשבועיים הקרובים נגד בית"ר ירושלים והפועל תל אביב.

על פי האימון המסכם נראה כי המאמן יובל נעים צפוי לערוך שני שינויים בהרכב כאשר הבלם אסי דומב יחזור להרכב ויפתח לצידו של גולן חרמון במרכז ההגנה. וויליאם סוארז יחזור לקישור האחורי וקובי חסן שסופסל במשחק הקודם, יפתח בקישור על חשבונו של הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ'. החלוץ מור גולן יפתח הפעם על הספסל. הבלם חיים מלכה, שנפצע אמש באימון, לא התאמן היום והוא בספק רב למשחק.

השוער רפי כהן שוב ימשיך לשבת על הספסל ונכון לעכשיו הוא עדיין לא חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה בעקבות עבירת המשמעת שלו מהשבוע שעבר. ועדת המשמעת הפנימית שתוכננה לכהן השבוע נדחתה בעקבות מותו הפתאומי של יהושע קוריס ז"ל, אביו של ירון קוריס, הבעלים של המועדון. נכון לעכשיו לא ברור מתי תיערך ועדת המשמעת לשוער הוותיק כאשר מחר שוב יפתח שוער המשנה הצעיר איתי ארקין בהרכב. מחר לפני המשחק תתקיים דקת דומיה לזכרו של המנוח.

"אני הראשון שרוצה ללכת מחר לקוריס ולהעלות לו איזשהו זיק של חיוך על הפנים באחד מהשבועות הקשים בחייו", אמר המאמן יובל נעים, "הצוות המקצועי עשה השבוע הכל כדי שהשחקנים יהיו רגועים, לא יילחצו מהתוצאות האחרונות ויבואו מוכנים ודרוכים לקראת המשחק מול רעננה, כעת, הכל תלוי בהם. אם הם יהיו רגועים, אני מניח שגם חוסר המזל יתאזן, ולא נאבד נקודות יקרות, כמו שאיבדנו בשבת האחרונה נגד עכו".

הרכב משוער: איתי ארקין, קובי מוסא, אסי דומב, גולן חרמון, בני חדד, וויליאם סוארז, שי חדד, תומר תייר, קובי חסן, ג'ורג' דאטורו, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully