וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין אחי נצרת ובית"ר ירושלים יתקיים כרגיל

דור בלך

11.12.2009 / 15:20

למרות הגשם הכבד המשחק בעילוט יתקיים. יבקולובסקי: "המגרש עומד בגשם". גרגורי לא עבר בבקרה, יישב ביציע

לאחר הניצחון על הפועל רעננה בשבוע שעבר, תנסה בית"ר ירושלים לחבר מחר (שבת, 19:30, אין שידור) ניצחון שני ברציפות במשחק החוץ מול אחי נצרת ולצאת מהתקופה הקשה בה היא שרויה. לקראת המשחק, שיהיה משחקה הראשון של בית"ר שלא משודר בשידור ישיר לראשונה מאז מאי 2003, עברה בית"ר שבוע שקט יחסית ללא תקריות ועם חזרתו של אריק בנאדו לפעילות.

שעות לפני המשחק קיום המשחק היה בספק לאור הגשם הרב, אלא שלאחר בדיקה נוספת הוחלט לקיים את ההתמודדות כרגיל. אילן יבלוקובסקי, מנהל אצטדיון רמת גן והאחראי מטעם האיגוד על המגרשים, הבהיר: "חד וחלק, המשחק יתקיים. המשטח מצוין ועומד היטב בגשם".

אמש ערכה בית"ר אימון מסכם, לפני כינס יצחק שום את שחקניו לתדריך טקטי על היריבה. "למרות שאחי נצרת במקום האחרון, זה משחק בכלל לא קל עבורנו. ניצחון שלהם יכול להקפיץ אותם כמה מקומות ואנחנו צריכים לרצות ולרוץ יותר כבר מהדקה הראשונה", סיפר המאמן לפני שהקרין קליפ עם ביצועי הקבוצה של ג'ון גרגורי. "ניצחנו את הפועל רעננה, אבל אם לא ננצח מחר את אחי נצרת זה לא שווה כלום. אנחנו חייבים לשמור על המשכיות ולהמשיך להציג את מה שראינו במחצית השנייה מול הפועל רעננה".

אולי כדי להטעות את מאמנה החדש של אחי נצרת, לא תירגל היום שום הרכב למחר, וזהות 11 הפותחים תתגלה לשחקנים רק סמוך לפתיחת המשחק. אלירן דנין שוב לא התאמן ולא יהיה בסגל הקבוצה למשחק, כשאת מקומו באגף שמאל יתפוס אבי ריקן. אריק בנאדו כאמור חזר ממחלה וישוב להרכב. באימון אתמול תרגל שום הרכב הכולל שלושה בלמים, כשתומר בן יוסף ושמעון גרשון פותחים לצידו של בנאדו, אך עדיין לא ברור אם אכן יפתח במערך זה.

לפני האימון הודיע שום לשחקנים כי החל מהשבוע הבא יחובר קוד אתי למועדון אותו כתב היו"ר איציק קורנפיין, אשר כל שחקניה הקבוצה יהיו מחוייבים לחתום עליו ולנהוג על פיו. הקוד יכלול איסור על בילויים לפני משחק, וכן ידבר על התנהגות ראויה במהלך משחקים, אימונים, וגם בחיי היום יום שכן שחקניה הקבוצה מייצגים את המועדון.

הרכב משוער: אריאל הרוש, אבי ריקן, שמעון גרשון, אריק בנאדו, תומר בן יוסף (עידן ורד), איתן טיבי (חן עזריאל) פאולו דה לה האסה, עידן טל, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

גרגורי לא עבר בבקרה, גרייב יעמוד על הקווים

מהמקום האחרון תנסה אחי נצרת להתאושש דווקא מול בית"ר ירושלים ובאמצעות המאמן החדש ג'ון גרגורי, שישב ביציע לאחר שלא עבר בבקרה התקציבית. עוזרו נג'ואן גרייב ידריך את שחקני נצרת ויקבל הוראות מהמנג'ר האנגלי שהדריך אותו גם באסטון וילה.

בנצרת אמנם קיוו שהמאמן החדש יביא איתו רוחות חדשות, אך הבוקר גילו שחקני הקבוצה כי הצרות הישנות עוד שם כשהמשכורת האחרונה של העונה הקודמת, שניתנה להם בצ'ק דחוי לתחילת דצמבר, לא תשולם להם עדיין שכן הצ'קים לא כבדו על ידי הבנקים וחזרו. בהנהלת נצרת, שהוציאה כעת 55 אלף יורו כדי להביא את גרגורי, הבטיחו להם כי ידאגו לשלם את המשכורת בימים הקרובים.

גרגורי הוא זה שיעביר את האימון המסכם והדריך היום, בתרגומו של גרייב, והוא זה שידריך את שחקניו מחר לפני המשחק ובמחצית. גרגורי ייאלץ להסתדר ללא איב ג'ידה ותומר חמד הפצועים, ורק באימון המסכם היום יתרגל את ההרכב שיעלה מחר, לאחר שבמהלך השבוע למד להכיר את שחקניו.

המאמן החדש יערוך מספר שינויים בהרכב, כשכאמור שניים מהם כפויים עקב פציעתם של חמד וג'ידה. השינוי המרכזי יהיה ירידתו לספסל של עיסמאיל עמאר כשאדהם האדיה יתופקד כמגן במקומו. בחוד יתופקדו צ'ם נטויה ולואב כיאל במקום צמד הפצועים. פרט לכך ימשיך האנגלי עם הרכב דומה לזה שהעלה מחפוד כשגיל אופק יפתח בין הקורות, מרק גורמן ומוחמד עמרייה בהגנה, מייקל טוקורה ושלומי חנוכה במרכז המגרש, גיא דיין ויניב לוזון במעלה הקישור.

מתוך 2,000 הכרטיסים שאישרה המשטרה למכור למשחק רכשו אוהדי נצרת כמעט את כל הכרטיסים שהוקצו להם, כשמתוך ה-300 שהוקצו לטובת אוהדי בית"ר מעל ל-200 כבר נרכשו.

הרכב משוער: גיל אופק, מאג'ד יונס, מוחמד עמרייה, מרק גורמן, אדהם האדיה, מייקל טוקורה, שלומי חנוכה, גיא דיין, יניב לוזון, לואב כיאל, טצ'ם נטויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully