וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "אני מרגיש שיש שינוי אווירה בקבוצה"

דור בלך

10.12.2009 / 11:54

בלם בית"ר ירושלים חש רוחות חדשות בקבוצה. "לא צריך לדבר גבוהה. בתקופה הזאת, אף משחק לא קל". דנין שוב לא התאמן

לאחר שהצליחו סוף סוף לנצח (1:3 את הפועל רעננה), בבית"ר ירושלים מקווים לחבר שני ניצחונות ברצף ולצאת לגמרי מהתקופה הרעה, כשהקבוצה תתארח במסגרת המחזור ה-13 אצל האחרונה בטבלה, מכבי אחי נצרת, שתציג במשחק את המאמן החדש שלה, ג'ון גרגורי, על הקווים.

"אני מרגיש שיש שינוי אווירה בקבוצה ושינוי באנרגיות ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במשחק בשבת", אמר בלם הקבוצה אריק בנאדו לקראת המשחק. "אנחנו לא צריכים לדבר בצורה גבוהה, נבוא למשחק לראות איך אנחנו מנצחים ולהסתכל קדימה.

"עברנו שבוע חיובי וטוב, הניצחון בשבת עשה לנו טוב, הייתה אווירה טובה באימונים אחרי שבועות לא קלים", הוסיף הבלם, שהחלים ממחלתו ואמור לשוב להרכב על חשבונו של תומר בן יוסף. "אני מאוד מקווה שזה ישפיע על המשחק בשבת נגד אחי נצרת. בתקופה שבה אנחנו נמצאים אף משחק הוא לא קל. אני מקווה שננצח".

בנאדו התייחס גם לפתיחת העונה הקשה. "תחילת העונה היא בלשון המעטה לא טובה. אני לא רוצה לדבר רחוק, אלא רק על המשחק הקרוב.

"בית"ר צריכה תמיד לשאוף ולהסתכל קדימה, אלו המטרות שלה", הסביר בנאדו על יעדי הקבוצה העונה. "נכון שאנחנו לא יציבים מתחילת העונה, ולצד משחקים שניצחנו, היו לנו תוצאות רעות, זה קרה לנו גם בשנה שעברה קצת בסיבוב הראשון ואחרי זה רצנו יפה, הגענו לצמרת ואפילו דגדגנו את מכבי חיפה שרצה לאליפות ובסוף לקחנו גביע. אני מקווה שגם השנה השינוי שאני מרגיש שהולך לקרות יקרה מעכשיו והלאה ונדע לעשות את השינוי בראש".

האם שום הולך על הרכב של שלושה בלמים?

במהלך האימון היום תרגל המאמן יצחק שום הרכב הכולל שלושה בלמים, בו ישתפו פעולה בנאדו, בן יוסף ושמעון גרשון, על חשבון קשר נוסף, כשהמגנים מתופקדים קדימה יותר. אם הרכב כזה אכן יעלה, פאולו דה לה האסה או עידן ורד יפנו את המקום בהרכב לטובת הבלם השלישי.

אלירן דנין, שכבר שב לאימונים אתמול, שוב לא התאמן הבוקר ועבר טיפולים רפואיים בצידי המגרש. המגן השמאלי ינסה לחזור לאימונים ביום שישי, אך ככל הנראה לא יהיה כשיר ל-90 דקות. אבי ריקן צפוי לשוב להרכב על חשבונו, לאחר שאיבד את מקומו בשבוע שעבר מול רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully