וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "לברון יכול לאמן ב-NBA כבר עכשיו"

סנטר הקאבס החמיא לאינטליגנצייה של חברו. מקהייל מגלה איך הסלטיקס של שנות ה-80 היו מטפלים בריקוד של קינג ג'יימס

מאז שחבר ללברון ג'יימס בקליבלנד נדרש שאקיל אוניל להשוות בין חברו החדש לקבוצה לאקס המיתולוגי שלו מהלייקרס, קובי בריאנט, ואחרי רבע עונה לצידו של קינג ג'יימס יש לדיזל תובנות חדשות.למרות שני ההפסדים הרצופים של הקאבס שקילקלו מעט את מצב הרוח באוהיו, שאק לא מפסיק להלל את לברון, והלילה (בין חמישי לשישי) הוא הרחיק לכת והגדירו ככוכב החכם ביותר עימו שיחק ב-18 שנותיו בליגה.

"אינטליגנציית המשחק שלו פנומנלית", אמר שאקיל. "הוא יכול לאמן ב-NBA כבר עכשיו". בתגובה סיפר לברון שהאפשרות להמשיך בקריירת אימון לאחר פרישתו לא העסיקה אותו עד כה: "מעולם לא חשבתי על כך, אבל כשחקן אני פשוט מבין את הכדורסל ותמיד הייתי תלמיד של המשחק".

בינתיים קיבל לברון תגובה קצת פחות מפרגנת מכיוונו של קווין מקהייל, בנוגע לריקוד המתריס שלו מול הספסל של שיקגו בזמן הניצחון של הקאבס על הבולס בשבוע שעבר. מקהייל, שמשמש כיום כפרשן רשת TNT, סיפר כיצד היו מטפלים באקט שחצני שכזה בימיו בסלטיקס של שנות השמונים.

""אם דבר כזה היה קורה אצלנו", אמר מקהייל. "המאמן היה מרים מהספסל גבוה עם מספיק עבירות לתת ואומר לו 'תן לו לחדור פנימה ואז תעיף אותו לפרקט'. ואז כשהוא היה שוכב על הרצפה היינו ניגשים אליו ושואלים 'ועכשיו בא לך לרקוד?', וזה היה פחות או יותר פותר את הבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully