וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "אשמח לפגוש את איטליה בגמר המונדיאל"

מאמן אנגליה חולם על מפגש עם האזורי בדרום אפריקה: "נוכל להתמודד בראש מורם עם הנבחרות הטובות בעולם"

שבוע אחרי הגרלת שלב הבתים במונדיאל התייחס הבוקר (שישי) פאביו קאפלו לשאיפות של נבחרת אנגליה הקיץ בראיון ל-"סאן". המאמן האיטלקי שוב לא חשש להצהיר שנבחרתו מתכוונת ללכת עד הסוף בדרום אפריקה, ואף ציין את גמר החלומות שלו: "אשמח לפגוש את איטליה בגמר", אמר קאפלו. "זה יהיה נהדר עבורי, עבור אנליה ועבור איטליה".

"הרגע המוזר ביותר במפגש שכזה יהיה בהמנון בתחילתו", המשיך קאפלו. "אבל אני לובש כרגע חולצה של נבחרת אנגליה וכשיתחיל המשחק אעשה הכל למען הצלחתה. הנבחרת שלנו חזקה, האוהדים כאן גאים במה שהשגנו וכך גם אנחנו. הגביע העולמי יהיה מונח שם על הכף והמטרה שלנו היא קודם כל להגיע לגמר. נהיה נבחרת תחרותית ונוכל להתמודד בראש מורם מול הנבחרות הטובות בעולם".

הציפיות הגדולות מנבחרת שלושת האריות זכו לחיזוק גם מכיוונו של אלן שירר, שמאמין שהנבחרת הנוכחית תהיה מסוגלת לעשות את מה שבני דורו מעולם לא השיגו. "אני מאמין שיש לנו סיכוי אמיתי לזכות בטורניר", אמר שירר, שפועל בימים אלה מטעם ההתאחדות האנגלית למען אירוח מונדיאל 2018 באנגליה. "השחקנים של קאפלו נהנים לשחק והיכולת שלהם במוקדמות הייתה ברמה הגבוהה ביותר".

"הסגל שייסע לדרום אפריקה עדיין לא ברור", הוסיף שירר. "אבל מה שבטוח הוא שהנבחרת תזכה לתמיכה צמודה מהאוהדים הנהדרים שלנו. הם יהיו השחקן ה-12 שלנו על המגרש, ויסחבו את השחקנים להצלחות. אני זוכר שכשחקן לא הייתה לי תחושה טובה יותר מלעלות על כר הדשא לעיני האוהדים ולדעת שכל המדינה תומכת בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully