וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייסי מקגריידי, אולסטאר

לפי מצב הקולות הנוכחי, שחקן יוסטון, שלא שיחק משחק אחד העונה, יפתח בחמישיית המערב. קובי מוליך את רשימת הקולות

שלא במפתיע, קובי בריאנט מוביל את ההצבעות למשחק האולסטאר שפורסמו הערב (חמישי) בתקשורת האמריקאית. גארד האלופה קיבל עד כה 692 אלף קולות, ונראה כי שום דבר לא ימנע את מקומו בחמישיית המערב, אלא שההפתעה, אם אפשר לקרוא לה כך, עשויה להגיע מכיוונו של טרייס מגריידי. שחקן יוסטון, שלא שיחק עדיין משחק אחד העונה לאור הפציעה הקשה שסוחב בברכו עוד מהעונה שעברה, קיבל עד כה 281 אלף קולות, ובקצב הזה הוא יפתח לצד בריאנט בחמישיית המערב.

הפורוורדים שקיבלו את מירב הקולות עד כה במערב הם כרמלו אנתוני (588 אלף קולות) ודירק נוביצקי (366 אלף), כאשר אמארה סטודמייר הוא הסנטר המוביל לעת עתה בקונפרנס (447 אלף), כשאנדרו ביינום בינתיים רק שני לסנטר הסאנס (299 אלף).

את המזרח מוביל דווקא דווין וויד, עם 672 אלף קולות, כשהגארד שמדורג לעת עתה במקום השני הוא וינס קרטר, עם 292 אלף. מקומו של לברון ג'יימס בחמישיית המזרח נראה די חתום, עם 649 אלף קולות, כאשר קווין גארנט (533 אלף) ודוויט הווארד (625) מתקרבים לשם גם הם. שאקיל אוניל זכה ל-206 אלף קולות. משחק האולסטאר ייערך ב-14 בפברואר בטקסס. החמישיות הרשמיות יוכרזו ב-21 בינואר, והמחליפים שבוע לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully