וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "יש לי מספיק צרות על כר הדשא"

מנג'ר פורטסמות סירב להתייחס לאי הבהירות בנוגע לעתידו הכלכלי של המועדון: "ההנהלה אמרה לי שהכל יהיה בסדר"

הצרות של פורטסמות רק מעמיקות, כשהבוקר (חמישי) פרסם ה"סאן" כי הקבוצה נמצאת על סף התמוטטות כלכלית, וכי אם לא תחזיר סכום גדול מחובה עד חודש ינואר הקרוב, היא תיאלץ למכור חלק מכוכביה על מנת לעשות כך. הערב התייחס מנג'ר הקבוצה, אברם גרנט, לספקולציות בנוגע לעתיד המועדון, והוא נשמע נחוש להציל את הקבוצה מירידה.

"העבודה שלי היא לדאוג למה שקורה על כר הדשא", אמר גרנט במסיבת עיתונאים. "לי יש מספיק בעיות על הדשא. אני יודע שקורה משהו מחוץ למגרש, אבל האנשים שצריכים להתמודד עם זה מתמודדים עם זה. ההנהלה אמרה לי שהכל יהיה בסדר, ואם הם מצהירים זאת באופן רשמי, אין לי סיבה לפקפק בהם. אני יודע שהם מנסים לעשות את הטוב ביותר כדי לפתור את הבעיות שלנו מחוץ למגרש".

"בסופו של דבר, השחקנים באים לשחק כדורגל. עד כמה שהמצב מחוץ למגרש לא נוח, אנחנו צריכים להישאר ממוקדים. יש לנו את הכוח לעשות מה שאנחנו צריכים לעשות, ואף אחד לא יכול לעצור אותנו מלעשות זאת", הוסיף הישראלי. בחודש ינואר הקרוב יאבד גרנט את ארונה דינדאן, קווין פרינס בואטנג וארון מוקואנה לאליפות אפריקה, צרה נוספת עמה הוא ייאלץ להתמודד.

"אנחנו צריכים להתחזק קצת, במיוחד כשיהיו חסרים לנו שישה שחקנים החל מהחודש הבא, אבל אין מה לעשות. נצטרך למצוא לכך פיתרון. יהיה לנו מאבק ארוך, ארוך מאוד להישאר בליגה, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לעשות זאת", סיכם גרנט באופטימיות זהירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully