וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מרתון: גזאצ'ו יוסף זכה באליפות ישראל

האתלט ממכבי ת"א סיים ראשון עם תוצאה שרחוקה רק 28 ש' מהשיא הישראלי של סטאין. בחמנד סיימה ראשונה אצל הנשים

הבוקר (חמישי) התקיימה בגן הלאומית סחנה בעמק המעיינות אליפות ישראל לחצי מרתון, שעמדה בסימן קביעת שיאים אישיים חדשים. בקרב הגברים, ארבעת המסיימים הראשונים קבעו כל אחד שיא אישי חדש, ואילו אצל הנשים נקבעו גם כן שני שיאים אישיים חדשים ושיא שנה חדש.

גזאצ'ו יוסף (מכבי תל אביב) סיים במקום הראשון וזכה באליפות בזמן של 1:04:07 שעה, תוצאה הרחוקה רק 28 שניות משיא ישראל, בו מחזיק איילה סטאין. הישגו של יוסף נחשב לאיכותי לאור העובדה שהוא מהווה שיא מסלול וגם נחשב להישג השלישי הטוב ביותר בכל הזמנים בישראל במקצוע הזה.

במקום השני בקרב הגברים סיים ממו אסרט (סוללים ירושלים) בתוצאה של 1:07:20 שעה וקבע שיא אישי חדש. שלישי סיים סוונך דסטאו (מכבי תל אביב) בתוצאה של 1:07:23 שעה, שקבע שיא אישי חדש במקצוע הזה. במקום הרביעי סיים זוהר זמירו, מאתלטי אורן השרון, בתוצאה 1:07:30 שעה וקבע גם הוא שיא אישי.

גם אצל הנשים כאמור נשברו שיאים אישיים. במקום הראשון סיימה סווטלנה בחמנד (מכבי תל אביב) בזמן של 1:18:34 שעה, תוצאה שמהווה את שיא השנה. במקום השני סיימה נינה פקרמן מאתלטי אורן השרון בתוצאה של 1:23:42 שעה וקבעה שיא אישי חדש. במקום השלישי סיימה לורי מנדלוביץ' בתוצאה של 1:24:12 שעה וקבעה גם היא שיא אישי חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully