וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונס: "אני חושש שליברפול מתמוטטת"

קפטן העבר של האדומים דואג לעתיד המועדון: "אם הם לא יגיעו לליגת האלופות, השחקנים הכי טובים לא ירצו לשחק שם"

שישה משחקים, שבע נקודות. זה המאזן העגום של ליברפול העונה בליגת האלופות אחרי הפסד נוסף אמש (רביעי), הפעם 2:1 בתוספת הזמן לפיורנטינה. הפסד שאמנם לא קבע כלום עבור האדומים, אבל זה, למעשה, אומר הכל על מצבו הנוכחי של המועדון. הערב התראיין בנושא קפטן העבר האגדי של הקבוצה, גרהאם סונס, וממש כמו שאר האנשים שאכפת להם מהמועדון, גם סונס מודאג.

"אני חושש שהם מתמוטטים. אם הם לא יגיעו לליגת האלופות בשנה הבאה, השחקנים הכי טובים לא ירצו לשחק יותר בליברפול. זו תהיה הפעם הראשונה שדבר כזה קורה ככל שאני מסוגל לזכור", אמר סונס, שזכה בגביע האלופות שלוש פעמים עם המועדון, ואף אימן את הקבוצה בין השנים 1991 ו-1994.

"הם נמצאים בחובות של מאות מיליוני ליש"ט והם צריכים אצטדיון חדש. כל הסיטואציות האלה מפחידות עבור אוהדי ליברפול. זו סכנה גדולה, וליברפול צריכה להסתכל על עצמה שוב העונה". סונס ממש לא מתנחם בהעפלת הקבוצה לליגה האירופית, ועבורו, מצבה של ליברפול בליגה (מקום שביעי, 12 נקודות מהפסגה) גרוע מכל. "הליגה האירופית לא אומרת שום דבר עבור ליברפול. אם אתה רוצה שהמועדון שלך יילך קדימה אתה חייב שהשחקנים הכי טובים ירצו להגיע אליך. אם אתה לא בליגת האלופות, זה לא יקרה".

עם זאת, סונס מנסה לשמור על רמה מסוימת של אופטימיות, וגם הוא לא מאמין כי המועדון יתמוטט לחלוטין. "אני לא רואה את ליברפול הופכת ללידס יונייטד, כי אני חושב שתמיד יהיה שם מישהו שישקיע בהם - מישהו מרוסיה או מהמזרח התיכון שהוא אוהד שלהם, ויוציא אותם מהבור. מושיע, אם תרצו". אין ספק שלעת עתה, זה מה שליברפול צריכה יותר מכל - מושיע כזה או אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully