וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אף אחד לא חשב שיוז יהיה מנג'ר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד עקץ את הקולגה מהסיטי, כשנשאל מי בסגל שלו עשוי לאמן בעתיד: "בשלב הזה קשה לי לדעת"

אלכס פרגוסון ממשיך בדרכו הייחודית לגרור לעברו לא מעט אש. מאמנה של מנצ'סטר יונייטד סיפר היום (חמישי) שהוא לעולם לא האמין שמארק יוז, מאמן הסיטי, יוכל לאמן ברמות הגבוהות. מחמאה? עקיצה? תחליטו אתם.

פרגוסון סיפר שישנם מספר שחקנים בסגל שלו שעוברים קורסי אימון, אבל בשלב הזה קשה לומר מי מהם ימשיכו לתפקידים אלו. . "זה קשה להעריך את זה מכיוון שאתה לא יודע אילו אמביציות יש לשחקנים", אמר פרגוסון ל'אינסייד יונייטד'.

"נכון להיום יש לנו את גיגס, סקולס ונאוויל שעוברים קורס אימון", הוסיף פרגי. "זה מצוין ואני מעודד אותם לעשות זאת מכיוון שזה נותן להם פלטפורמה אם הם רוצים להישאר במשחק. זה עשוי להיות קשה לאתר מי יהיה מנג'ר". בהמשך הדברים הוא כאמור מביא את הדוגמא העוקצנית.

"למשל, אף אחד כאן לא חשב שמארק יוז יהיה מנג'ר, גם לא בעוד מיליון שנה, ולעומת זאת כולנו חשבנו שבריאן רובסון יהיה מהמנג'רים המובילים", אמר פרגוסון. לשאלה מיהם המועדונים שמהווים את האיום הגדול ביותר על קבוצתו, הוסיף: "זה קשה להגיד כשכל כך הרבה כסף נכנס למשחק. למנצ'סטר סיטי יש מיליונים, לצ'לסי יש כסף ואתה לא יכול להוציא מהמשוואה הזו אף אחת. אתה לא יכול לדעת מאיפה המבול הבא של הכסף יגיע. אתה רק צריך להגיד, 'יש כאן עוד אתגר'. אנחנו לא מפחדים מזה".

* שמו של חלוצה של ריאל מדריד, רוד ואן ניסטלרוי, הועלה כאפשרות לחזק את בלקבורן, אחרי שהתברר שסאם אלרדייס מנסה להחזיר את ההולנדי לאנגליה. מועדונים נוספים שמעוניינים בשחקן הם בולטון, בירמינגהאם, סנדרלנד ופולהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully