וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילייב: "אנחנו יכולים להשתוות להפועל ת"א וחיפה"

10.12.2009 / 18:21

קשר מכבי תל אביב סבור שיש לצהובים את האיכות הדרושה כדי להגיע גבוה, והוסיף: ”אני מרגיש מצוין במכבי, החיים כאן טובים מאוד. יש בישראל הרבה שחקנים כישרוניים”. אבי נמני: ”גם קבוצות כמו צ’לסי ואינטר הפסידו בשבוע האחרון”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי שאתמול (רביעי) נהנו מיום חופשי, חזרו היום שחקני מכבי תל אביב להתאמן, ופתחו בהכנות לקראת המשחק במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל, ביום שני נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון בבלומפילד. סגל מלא עמד היום לרשותו של אבי נמני, לאחר שכל החולים והפצועים הבריאו ונטלו חלק באימון.

על פי התרגול באימון הטקטי של הקבוצה, נראה שאיביצ'ה אילייב ועמנואל מאיוקה יחליפו את יוסי שבחון ואיליה יברויאן בהרכב. נמני אף תרגל את הבלם ניסו קפילוטו, שפתח בשני משחקיה האחרונים (נגד חיפה ונתניה) בהרכב הפותח, כשבמהלך האימון החליף אותו איגור טומאסיץ'. נמני אף ערך חילופים גם בין שרן ייני ואנדריי קומאץ' בעמדת הקשר האחורי, ובין יובל אבידור ותמיר כחלון בעמדת הקשר הימני. השוער לירן שטראובר ערך אימון חלקי כיון שעדיין לא החלים מהדלקת ברגלו.

אילייב: "המגרש בנתניה הוא הכי גרוע בארץ"

קשר הקבוצה איביצ'ה אילייב אמר: "אני מרגיש מצוין במכבי, גם אני וגם המשפחה שלי. החיים כאן מצוינים ואני גם מופתע מהרמה הטובה של הליגה. יש כאן שש-שבע קבוצות טובות מאוד. לא אמרתי שהרמה מצוינת, אבל זה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי בהתחלה. ראיתי הרבה שחקנים וקבוצות טובות שיודעות להניע כדור. ראיתי גם הרבה יכולות טכניות. אולי חלק מהקבוצות לוקות ברמה הטקטית, אבל יש כאן הרבה כישרון".

אילייב נשאל לגבי הדומיננטיות של חיפה בליגה ואם הצהובים יכולים לתת להם פייט בהמשך השנה. "צריך לזכור שניצחנו אותם, אבל מכבי חיפה היא קבוצה טובה מאוד, מאורגנת מאוד ואני חושב שזו הקבוצה הכי טובה בארץ", אמר, "אבל יש לנו איכות טובה כדי להשתוות אליהם ואל הפועל תל אביב בצמרת הליגה.

"הבעיה שלנו בקבוצה הייתה שמספר שחקנים הגיעו אחרי שהעונה כבר החלה ללא הכנה בקיץ, זה לוקח זמן להיכנס לכושר, זה תהליך, זה לא משהו שקורה ביום-יומיים. אנחנו צריכים זמן. אפשר לראות שבחודש האחרון התחלנו לשחק טוב יותר, ואנחנו במצב טוב. אפילו עשינו משחקים מצוינים נגד הפועל באר שבע וחיפה".

לגבי התקלה בנתניה שקרתה לקבוצה אמר אילייב: "עד עכשיו כל המגרשים ששיחקתי בהם בישראל היו ראויים וטובים, אלא שהמשטח בנתניה הוא הכי גרוע בארץ. זה מגרש קטן בלי דשא וזה השפיע עלינו. בנוסף, שלושה או ארבע שחקנים, מאיוקה, שבחון, טומאסיץ' ואני, הגענו אחרי שהיינו חולים במהלך השבוע, וזה השפיע עלינו. לא באנו במצב טוב וגם נתניה שיחקה טוב והיה לה קצת מזל".

אילייב נשאל לגבי בעיית חוסר היציבות של מכבי ונדרש לתת פיתרון לנושא. "זאת שאלה שצריך להפנות למנג'ר ולא אליי", אמר אילייב. "אני רק שחקן, אני חושב שכל אחד רוצה לנצח בכל משחק, לפעמים זה לא מצליח, אני מקווה שבעתיד נראה יותר יציבות".

נמני: "גם אם ננצח חמישה-שישה משחקים המטרות לא ישתנו"

"אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות, וזה לא אומר שלא מצפה לנו משחק קשה. אשדוד מגיעה בתקופה טובה אחרי מספר ניצחונות רצופים, והם בכושר טוב, ניערך למשחק בהתאם", אמר נמני. "מה שקרה בנתניה יכול לקרות כל שבוע כי זה הכדורגל. גם צ'לסי וקבוצות צמרת אחרות, כמו אינטר, הפסידו השבוע, זה קורה בכדורגל. כשעושים טעות ומקבלים גול, ואחר כך רודפים אחרי היריב, אז אלו התוצאות. אנחנו אופטימיים כדי שטעויות מהסוג הזה לא יחזרו על עצמן, וגם אם זה כן יקרה נדע לחזור למשחק, ולהבקיע".

נמני נשאל לגבי העובדה שהקבוצה לא הצליחה לחזור מהפיגור בנתניה, ואמר: "כבר חזרנו מפיגור העונה. זה לא קל כי קבוצות סוגרות את המשחק אחרי שהן מובילות, ואנחנו צריכים שחקנים שיעשו את הפעולה הנכונה באזורים המסוכנים. לפעמים זה הולך ולפעמים לא. נכסנו לתקופה טובה מאוד בחודש האחרון וגם במשחק בנתניה שלטנו, אבל לצערי, לא הבקענו. אני מקווה שהמחויבות והרצון יישארו, כפי שהיו בחודש האחרון".

המנג'ר התייחס למטרות הקבוצה לגבי המשך העונה, ואמר: "אנחנו לא יכולים לשנות את עצמנו ואת המטרות שלנו כל שבוע. אי אפשר להגיד משהו אחד אחרי ניצחון ומשהו אחר לאחר הפסד או תיקו. המטרה שלנו מתחילת העונה היא להגיע למקום באירופה, גם אם ננצח חמישה-שישה משחקים ברציפות המטרה לא תשתנה".

במידה ולא יגיע למטרות, נשאל נמני מה הוא ירגיש: "אני לא מזלזל בחוזקה של הליגה. אנחנו רואים כמה קשה לקבוצות אחרות. מכבי חיפה ניצחה את בני סכנין רק בדקה ה-80 ולכולם הולך קשה. אני לא חושב בכיוונים שליליים, אם אנחנו הולכים לכיוון המטרות, את זה נדע רק בסוף השנה. גם אחרי הניצחון על חיפה הדברים לא השתנו ואנחנו נשארים עם אותן מטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully