וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נואה: "יש לנו מספיק אופי כדי לשנות את המצב"

שחקן הבולס עדיין אופטימי אחרי שקבוצתו ספגה 9 הפסדים ב-10 משחקיה האחרונים. "שיקגו טריביון": מעמדו של דל נגרו יציב

הקהל של שיקגו בולס הוא אחד הרועשים והחמים ב-NBA, והיה ברור שאחרי התבוסה של השוורים לאטלנטה הלילה (בין רביעי לחמישי) בתוצאה 118:83, תערער את מעמדו של המאמן ויני דל נגרו. זה היה הפסדם התשיעי של הבולס בעשרת משחקיהם האחרונים, כששבעה מההפסדים היו תבוסות, והפסד אחד היה לנמושת הליגה, ניו ג'רזי נטס.

הג'רנל מנג'ר גאר פורמן וסגן הנשיא ג'ון פקסון מודעים למצב הקבוצה, והשיחות שלהם עם דל נגרו תוארו ב"שיקגו טריביון" כ"חיוביות". עוד דיווח העיתון כי מעמדו של דל נגרו, למרות הידרדרות הקבוצה, יציב, וזאת משום שפורמן ופקסון ידעו עוד לפני תחילת העונה שהסגל הקצר של שיקגו (12 שחקנים במחנה האימון) יתקשה להתמודד עם פציעות. "הם מבינים", אמר דל נגרו ל"שיקגו טריביון", הם בעסק הרבה זמן, יש לנו שחקנים טובים בקבוצה, חבר'ה שיש לי אמונה בהם. השחקנים הבריאים עבדו קשה מאוד. לואל דנג, ג'ואקים נואה ודרק רוז הם שחקנים שמתפתחים. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה, לא על חצי הכוס הריקה".

"המצב מדבר בעד עצמו, אנחנו לא קשוחים. זה כואב", התייחס דרק רוז למאזן הקבוצה (13:7), ואילו ג'ואקים נואה הביע אופטימיות, כשאמר: "יש לנו מספיק אופי כדי לשנות את המצב, אבל כרגע אנחנו לא מחוברים בכלל".

שאקיל אוניל: "איבדנו את השלווה שלנו"

משהו חורק בממלכה של לברון ג'יימס. הלילה ספגה קליבלנד הפסד שני רצוף ונפלה למאזן 7:15 אחרי שנוצחה 95:85 על ידי יוסטון. "אסור לנו לאבד כל כך הרבה כדורים", אמר לברון על ההפסד, בו איבדו הקאבס 20 כדורים. לברון אמנם סיים עם 27 נקודות אך קלע רק 8 מ-21 מהשדה, לראשונה מזה שישה משחקים קליבלנד קלעה פחות מ-100 נקודות ובנוסף דניאל גיבסון נפצע ברבע השני ולא חזר.

"אף אחד לא יכול לעצור את לברון ושאק, אבל החבר'ה שלנו עשו עבודה גדולה כשבנו חומה מאחורי לברון בזה שפשוט היו שם", אמר שיין באטייה, שקלע 14 עבור יוסטון. "עצרנו להם כמה מהלכים, עזרנו הרבה אחד לשני בהגנה".

"איבדנו את השלווה שלנו", הסביר שאקיל אוניל את ההפסד בו ספג עבירה טכנית, אחד מבין שלוש ששרקו נגד קליבלנד. "בכל זאת, היו לנו כמה הזדמנויות לנצח, אבל לא ניצלנו אותן, נתנו לזברות להתקרב, ואז אפשרנו להן לברוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully