וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן ומסיללה כשירים להפועל פ"ת

10.12.2009 / 16:06

צפויים לשחק בשבת. קולמה מגן על חבריו בחיפה: "כולם אשמים שאין גולים", ומתנצל: "בקמפיין הבא האוהדים יהיו רגועים. נבקיע"

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) אימון לקראת משחקה בשבת נגד הפועל פתח תקוה, שגם בו תרגל המאמן אלישע לוי את שלומי ארבייטמן בחוד ההתקפה לצד ולדימיר דבאלישווילי. יש לציין כי גם לפני ההפסד לבורדו, כמו בפעמים רבות העונה, תורגל ארבייטמן בהרכב אך לבסוף לא פתח. יניב קטן, שלא שיחק בהפסד לבורדו עקב כאבים בגב ובמפשעה, ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק. מוחמד גדיר וליאור רפאלוב תורגלו בהרכב השני. מסתמן כי פיטר מסיללה יהיה כשיר למשחק, וטאלב טוואטחה ייכלל בסגל.

שחקנים במכבי חיפה קיבלו אתמול (רביעי) בצורה קשה את דברי נשיא המועדון יעקב שחר, שעקץ אותם בחדר ההלבשה של הקבוצה, זאת בהמשך לידיעה לפיה שחקנים טענו כי ההתנהלות של חלקם פגעה בקבוצה בקמפיין האחרון.

כזכור, לקראת סיום השיחה עם השחקנים, עקץ שחר את אייל גולסה ושחקנים אחרים שהוזכרו כמועמדים לצאת לאירופה כבר במהלך חלון ההעברות של חודש ינואר הקרוב ("שחקנים כאן רוצים לעבור לבאיירן מינכן. אתם באמת חושבים שתוכלו לשחק שם בהרכב?"). גולסה לא ענה, אך שחקנים הבינו כי הדברים כוונו אליו.

שחקנים בקבוצה העידו כי הדברים פגעו בגולסה ובשחקנים נוספים. לטענתם, "שחר לא היה צריך לומר את הדברים בנוכחות שחקנים אחרים אלא בשיחות בארבע עיניים". חלק מהשחקנים דווקא הצדיק את שחר, וטען כי ההתנהלות בתוך הקמפיין פגעה בקבוצה. כזכור, אחד השחקנים אמר אתמול: "כפי שאמרנו כבר אחרי המשחק, הראש של חלק מהשחקנים כבר באירופה וזה פגע בנו במובן מסוים. שחר הבהיר נקודה חשובה, והיא ששחקנים צריכים להצליח בליגה לפני שהם חולמים על אירופה. לכולם היה ברור שהדברים כוונו בעיקר לאייל". נראה כי הביקורת על דברי שחר נאמרו משום שמדובר בשחקן צעיר.

שחקן מכבי חיפה אייל גולסה. ברני ארדוב
הדברים כוונו כנראה בעיקר אליו. גולסה/ברני ארדוב

"היו לנו הזדמנויות אבל לא היה לנו מזל"

מה שברור הוא שדברי שחר לא כוונו לעבר הקשר ג'ון קולמה, שמיהר להבהיר כי לא יעזוב את הקבוצה בינואר, עוד בטרם החליט שחר להוציא הודעה לפיה שחקנים לא יעזבו את הקבוצה העונה. קולמה עצמו נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק האחרון מול בורדו, אבל זכה לתמיכת האוהדים שחלקם ליווה אותו לרכבו ועודד אותו. "נוצרה לנו בעיה בקמפיין הזה. הכל הלך קשה", אמר קולמה לוואלה! ספורט. "ניסינו לשחק, לנצח, אבל אין נקודות ואין גולים. כולם הרגישו טוב בקמפיין הזה, אבל הקבוצה נשארה במקום ולא התקדמה. קשה לשחק ברמות האלה. היינו יותר שמחים אם היינו לוקחים נקודות".

אתם זקוקים לחלוץ נוסף? דבאלישווילי נראה מאוכזב אחרי ההדחה. אולי משם שלא הבקיע.

"היו לנו הזדמנויות אבל לא היה לנו מזל. אני לא יודע להסביר מה קרה. יש לנו חלוצים טובים, שלומי (ארבייטמן) מבקיע הרבה בליגה, גם ולאדו (דבאלישווילי) עושה עבודה טובה בהתקפה. הבעיה היא שכולם מאשימים חלק מהחלוצים במצב. אני בא ואומר שזאת עבודה קבוצתית. כל הקבוצה עושה הגנה, כולם גם צריכים לעשות התקפה. אם לא הבקענו, האחריות היא על כל הקבוצה. שערים לא בנויים רק על החלוצים, יש עוד שחקנים שתוקפים".

נכתבו עליך לא מעט ביקורות, בעיקר בגלל איבודי הכדור.

"אני מנסה לעשות הכל כדי להתקדם, מנסה לעשות הכל כדי להצליח. יש עליי ביקורות על איבודי כדור ומשחק ההתקפה, אבל אני מנסה לעזור לקבוצה בדרך שלי. אני רוצה להתנצל עכשיו".

בפני מי?

"אני מתנצל בשם הקבוצה, בפני האוהדים. אני יכול להבין למה הם יצאו מאוכזבים מרמת גן. הם באו לראות גולים, קבוצה שמנצחת, אבל הלכו הביתה בלי גולים ועם קבוצה שהפסידה כל הקמפיין אני שוב מתנצל, אבל מבטיח שהעונה נעשה הכל כדי לקחת אליפות ולהגיע שוב לבתים. בפעם הבאה שנגיע הם יכולים להיות רגועים. נהיה קבוצה מנוסה יותר, נראה להם שאנחנו יודעים להבקיע שערים".

* שחקני הקבוצה ערכו היום ביקור מסורתי לכבוד החנוכה בבית החולים רמב"ם בחיפה וביקרו במחלקה האונקולוגית. ארבייטמן אמר לאחר הביקור: "זה מרגש לשמח את הילדים. הביקור הזה מעניק פרופורציות לגבי משמעות החיים". השוער ניר דוידוביץ' יישא ביום שישי את הלפיד בחלקו האחרון של "מירוץ הלפיד" שמארגנת אגודת מכבי חיפה עם בית הספר הריאלי בחיפה. מאמן הקבוצה, אלישע לוי, סיכם את הביקור המרגש: " זו הפעם השנייה שאני פה ואני שמח שהקבוצה נוטלת חלק פעיל מאוד עבור הקהילה. במקום הזה הדברים נכנסים לפרופורציות הנכונות של החיים. זה המעט שאנו יכולים לעשות עבור הילדים והכי חשוב שהצלחנו להעלות חיוך על פניהם".

עדכון ראשון: 08:43, 10/12/09
עדכון אחרון: 16:06, 10/12/09

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאורו קמוראנסי שחקן יובנטוס מול שחקן מכבי חיפה ג'ון 'קולמה. ברני ארדוב
מנסה לעשות הכל כדי להתקדם. ג'ון קולמה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully