וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "אתם באמת חושבים שתשחקו בבאיירן?"

9.12.2009 / 20:46

נשיא מכבי חיפה עקץ את גולסה ואחרים שחולמים על מעבר. שחקן: "הראש של חלק מהשחקנים באירופה, וזה פגע בנו"

נשיא מכבי חיפה שוחח היום (רביעי) עם שחקני הקבוצה לפני האימון, זאת כסיכום הקמפיין בליגת האלופות. "אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולהתרכז בליגה, זה הלחם שלנו", הבהיר הנשיא. "אנחנו צריכים להיות מלוכדים, לטוב ולרע". שחר הוסיף ואמר לשחקנים: "אני חושב שאם נשיא בורדו היה מדבר, הדברים שלו לא היו דולפים החוצה. אני לא רוצה שדבריי יודלפו".

לקראת סיום השיחה שחר עקץ את אייל גולסה ושחקנים אחרים שהוזכרו כמועמדים לצאת לאירופה כבר במהלך חלון ההעברות של ינואר. "שחקנים כאן רוצים לעבור לבאיירן מינכן. אתם באמת חושבים שתוכלו לשחק שם בהרכב?", ירה שחר. גולסה לא ענה, אך שחקנים הבינו כי הדברים כוונו אליו.

שחקן בקבוצה התייחס לדברים שנאמרו על ידי הנשיא: "כפי שאמרנו כבר אחרי המשחק, הראש של חלק מהשחקנים כבר באירופה וזה פגע בנו במובן מסוים. שחר הבהיר נקודה חשובה, והיא ששחקנים צריכים להצליח בליגה לפני שהם חולמים על אירופה. ולכולם היה ברור שהדברים כוונו בעיקר לאייל".

יניב קטן הודיע לצוות הרפואי של מכבי חיפה כי חלה הטבה במצבו ולכן הוא לא יזדקק לבדיקת אולטרסאונד שתיתן אבחנה מדוייקת יותר לגביו. למרות זאת, השחקן בספק למשחק הקרוב מול הפועל פתח תקוה בליגה. קטן התבטא בעניין במהלך אירוע השקה של אחד הספונסרים בשיתוף מכבי חיפה כשאמר: "אני עדיין לא כשיר במאה אחוז. לא בטוח שאהיה כשיר למשחק".

בהתאם לדיווח הבוקר בנוגע לסרט הקפטן, אם קטן לא יהיה כשיר, ניר דוידוביץ' יענוד את סרט הקפטן במשחק הקרוב. קטן גם התייחס לביקורות על העובדה שחיפה הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות המפעל שמסיימת את שלב הבתים ללא נקודה וללא שער: "הביקורות נגדנו מוצדקות אבל צריך לחיות איתן", אמר הקפטן, "צריך להבין שיש הבדלים גדולים בין הקבוצות. נכון שנכשלנו במפעל אבל לא תפקידי לומר מה לא עבד ולהעביר ביקורת".

"בסך הכל הקבוצה נתנה את המקסימום", המשיך קטן. "אבל צריך להמשיך הלאה. אני מקווה שנגיע שוב פעם לליגת האלופות בעונה הבאה ונוכיח את עצמנו. נהיה חייבים להוכיח שאנחנו קבוצה חזקה כבר מהמשחק הקרוב מול הפועל פתח תקוה. אסור לזלזל ביריבה. הם יכולים לעשות לנו חיים קשים".

המגן פיטר מסיללה ייבדק רק מחר משום שבקבוצה מעדיפים לחכות 48 שעות לפני שיערכו לו בדיקה. אם מסיללה ידווח על החמרה, תתבצע בדיקה מקיפה לגילוי חומרת הפציעה. במקרה כזה, עשוי טאלב טוואטחה הצעיר לפתוח מול פתח תקוה. הקשר הצעיר ישראל זגורי אמור לקבל יותר דקות משחק בתקופה הקרובה וזאת בעקבות היעדרויות והעומס על שחקני הסגל. ייתכן שגם אייל משומר יקבל מנוחה במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully