וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ועכשיו, לדבר האמיתי

16 העולות נסגרו וב-1/8 הגמר צפויים משחקים גדולים. בעקבות ההפסד, ליברפול לא תדורג בשלב הבא בליגה האירופית

זהו, תם ונשלם שלב הבתים של ליגת האלופות. הערב האחרון שהבטיח דרמות גדולות בבית 6, הסתיים כצפוי עם עלייתן של ברצלונה (ניצחון 1:2 על דינמו קייב) ואינטר (0:2 על רובין קאזאן) גם שטוטגרט ואולימפיאקוס הצטרפו ל-16 הגדולות בשמינית הגמר, שם עשויים להתקבל משחקים גדולים. בהגרלת שמינית הגמר ייפגשו הקבוצות שסיימו במקום הראשון מול אלה שסיימו במקום השני כאשר שתי קבוצות מאותה מדינה לא יכולות לשחק אחת עם השנייה.

להלן רשימת העולות מהמקום הראשון שיהיו מדורגות בהגרלת שמינית הגמר: בורדו, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, צ'לסי, פיורנטינה, ברצלונה, סביליה, ארסנל.

מהמקום השני עלו: באיירן מינכן, צסק"א מוסקבה, מילאן, פורטו, ליון, אינטר, שטוטגרט, אולימפיאקוס.

שמונה הקבוצות שסיימו במקום השלישי ימשיכו לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. ארבע הקבוצות שסיימו במאזן הטוב ביותר: אוניראה אורזיצ'ני, יובנטוס, וולפסבורג ומארסיי, יהיו מדורגות בהגרלה יחד עם מנצחות 12 הבתים של המפעל. ארבע האחרות: ליברפול, רובין קאזאן, אתלטיקו מדריד וסטנדרד ליאז' לא יהיו מדורגות. אגב, אם הפועל תל אביב תנצח את המבורג בחמישי הבא היא תהיה מדורגת.

גווארדיולה: "ברצלונה לא איבדה מכוחה"

אלופת אירופה ברצלונה לא האמינה שתיאלץ לחכות למחזור האחרון על מנת להעפיל מבית 6, אבל הקמפיין הלא מרשים הסתיים בצורה חיובית. הבלאוגרנה חזרו מפיגור מוקדם לניצחון 1:2 על דינמו קייב שהבטיח את המקום הראשון בבית.

"אני מברך את הקבוצה על המאמץ העילאי. הבית היה נורא ונאלצנו להתגבר על הרבה דברים. האחרונה בבית לקחה חמש נקודות וזה אומר הכל", אמר פפ גווארדיולה בסיום כשהוא מתקשה להסתיר את שמחתו. "הגבנו היטב אחרי השער שספגנו. היינו סבלניים, הנענו כדור ושלטנו במשחק".

"זה אחד הימים המאושרים שלי כמאמן בארסה", אמר גווארדיולה שציין בפני העיתונאים שקבוצתו סיימה את הבית עם 70 אחוזי החזקה בכדור בכל המשחקים. "זה מראה שברצלונה לא איבדה מכוחה בשום שלב", ענה המאמן הקטלאני למבקרים. "סיימנו במקום הראשון וזה יתרון עבורנו".

לאונל מסי כבש את שער הניצחון בדקה ה-86, אך כניסה חזקה שספג בסיום גרמה לו לנקע בקרסול, מה שהביא אותו לרדת מהמגרש צולע. על פי דיווח ב"אס", מסי נמצא בספק גדול לדרבי בין ברצלונה ואספניול בשבת, כשעדיין לא ברור האם יוכל לצאת עם הקבוצה לגביע העולם לקבוצות בדובאי. מסי יעבור במהלך היממה צילום MRI, אז תתברר חומרת הפציעה שלו, כנראה שהוא יזדקק למנוחה בת שלושה ימים.

מוריניו: "העברנו ערב שקט"

אינטר, עוד קבוצה שנראתה רע מאוד בשלב הבתים, הצטרפה לברצלונה בשמינית הגמר לאחר 0:2 ביתי על רובין קאזאן. ז'וזה מוריניו פתח עם שלושה חלוצים ונהנה משערים של סמואל אטו ומריו באלוטלי. הנראזורי לא יהיו מדורגים בשלב הבא וצפויים להגרלה קשה במיוחד.

מוריניו: "היינו ראויים לניצחון אחרי הסבל שעברנו בבית הזה. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו משחקים עם שלושה חלוצים ושלושתם (אטו, באלוטלי ומיליטו) שיחקו היטב. עבורי, טיאגו מוטה היה הטוב באינטר, כשגם סניידר וסטנקוביץ' נתנו את האיזון. היו לנו בעיות בהגנה, אבל השוער ז'וליו סזאר הצליח לפתור אותן. בסך הכל, העברנו ערב שקט ואנחנו בשלב הבא".

המיוחד התייחס למריו באלוטלי, כובש השער השני: "הוא שיחק את המשחק שלו על הדברים החיוביים והשליליים. גם מיליטו עשה עבודה חשובה ואטו כבש". הפורטוגלי נשאל את מי הוא מעדיף בשמינית הגמר וענה: "אין לי העדפה".

סמואל אטו הוסיף: "אנחנו חייבים להאמין שאפשר ללכת רחוק בטורניר הזה, אפילו אם יש קבוצות טובות כמו מנצ'סטר יונייטד או ברצלונה". על באלוטלי אמר החלוץ: "הוא צעיר ועושה הרבה טעויות שקורות יותר מדי פעמים, אבל הוא מתבגר וילמד להימנע מדברים מסוימים. הוא מוכשר מאוד ועתידו לפניו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully